Burberry on maailmankuulu brändi, joka edustaa korkealuokkaista brittiläistä tyyliä ja brittiläistä eleganssia. Brändin ikoninen ruutukuvio on nähtävissä lähes kaikilla. Burberry on yli 160 vuoden ajan tarjonnut rehellistä, tinkimätöntä ja korkealaatuista muotoilua. Edellä mainittu ruutukuvio on todellinen statement merkin mallistoissa.
Burberry on jatkuvasti monien muotilehtien listojen kärjessä, kun on kyse ikimuistoisista, hyvin pukeutuneista tuotteista miehille ja naisille. Burberry tunnetaan korkealaatuisista kankaista ja ompeleista, jotka antavat tuotteille ajattoman laadun.
Burberry valmistaa päällysvaatteita, joista on tullut statussymboli kaikkialla maailmassa. Burberry on tunnettu tunnistettavista paidoista, jotka näyttävät tyylikkäiltä ja sopivat kaikille vartalotyypeille. Niitä on saatavana rentoja ja perinteisiä malleja, ja ne on valmistettu ensiluokkaisista materiaaleista. Julkisuuden henkilöt ympäri maailmaa, mukaan lukien tunnetut laulajat kuten Billie Eilish, ovat käyttäneet Burberryn laadukkaita ja tunnistettavia asuja.
Kaikki Burberryn ikoniset tuotteet, kuten trenssitakit ja huivit, ovat saatavilla Miintossa. Burberryllä on paljon tarjottavaa, ja Miinto pitää huolen siitä, että sinulla on laaja valikoima, josta valita, etsitpä sitten jotain uutta vaatekaappiin tai lahjaa jollekin toiselle.
Burberry on tarjonnut laadukkaita vaatteita vuodesta 1856
Burberry on muotitalo, jolla on pitkät perinteet strategisesta suunnittelusta ja vahvoista mallistoista. Thomas Burberry perusti yrityksen vuonna 1856 ollessaan vain 21-vuotias. Alun perin yritys keskittyi päällysvaatteisiin ja muihin käytännöllisiin vaatteisiin, ja nykyäänkin se tunnetaan ikonisista trenssitakeistaan. Amundsen käytti tunnetusti Burberryn takkia, kun hän saavutti etelänavan.
Burberry-brändi on kehittynyt pitkään. Koko 1900-luvun ajan Burberry jatkoi trendikkäiden takkien valmistamista miehille ja naisille. Burberryn menestys oli osoitus sen sitoutumisesta ylellisistä materiaaleista valmistettuihin muodikkaisiin päällysvaatteisiin, jotka olivat eksklusiivisia ja kalliita.
Burberry nykyään
Nykyään Burberry tarjoaa vaatteita ja asusteita niin mies- kuin naispuolisille. Laatutietoiset miehet ja naiset rakastavat merkin vaatteiden trendikästä ja muodikasta ilmettä.
Tyypillisesti eräät suosituimmat tämän luksusbrändin tuotteista ovat nahkatuotteita. Lisäksi Burberryn koko tuotevalikoimaa hallitsevat asusteet. Burberryn laaja huivivalikoima on ensisijaisesti syynä asusteiden suosion kasvuun.
Burberryn myydyimmistä tuotteista Miintossa on tarjolla esimerkiksi laadukkaat, suositut ja eri tyyliset laukut, lompakot ja korttikotelot, mekot, neuleet ja villapaidat, päällystakit, puserot ja paidat, shortsit, takit, topit ja t-paidat.
Tutustu laajaan Burberry-mallistoon Miintossa, jossa on tyylikkäitä juhlamekkoja, näyttäviä korkokenkiä, naisellisia statement-laukkuja ja paljon muuta. Valikoimastamme löydät aina etsimäsi. Sinun ei tarvitse tinkiä mukavuudesta ja toiminnallisuudesta pukeutuaksesi elegantisti.
Suosittuja ja haluttuja Burberry-tuotteita
Burberryn naisten käsilaukkujen suosio johtuu paitsi laadukkuudesta, että tyylikkyydestä, mutta myös monikäyttöisyydestä: ne nimittäin sopivat sekä päivä- että iltatoimiin, arkeen ja juhlaan. Kuten kaikki tämän tuotemerkin tuotteet, Burberryn laukut ovat upeita, miellyttäviä, tyylikkäitä ja laadukkaita. Eksoottiset kuidut, nahat, satiini ja silkki ovat sellaisia materiaaleja, jotka Burberry muotoilee taidokkaasti upeimpiin malleihin eri kokoisina ja muotoisina.
Jo mainitut trenssitakit ovat edelleen suosittuja. Sen jälkeen, kun julkisuuden henkilöt käyttivät niitä julkisissa tilaisuuksissa, Burberryn trenssitakista tuli maailmanlaajuinen ikoni. Audrey Hepburn pukeutui Burberryn trenssiin elokuvassa "Aamiainen Tiffanylla" ja Humphrey Bogart käytti takkia elokuvassa "Casablanca".
Burberry Childrenswear -vaatemallisto on ollut niin menestyksekäs, että monet tuotteet loppuivat nopeasti kesken muutamassa kuukaudessa sen virallisesta lanseerauksesta. Lanseerausta onkin kutsuttu "niin menestyksekkääksi, että se oli painajainen". Tuotemerkin suosio ei ollut kuitenkaan odottamaton, sillä tuotemerkin kasvoina ovat olleet esimerkiksi jalkapallokuningas David Beckhamin ja tyylikkään muotimoguli Victoria Beckhamin poika Romeo tai Tom Cruisen ja Katie Holmesin tytär Suri Cruise.
Burberryn Wellington-saappaat ovat olleet brändin suosituimpia tuotteita, koska ne ovat sekä toimivia että houkuttelevia. Nämä kengät, kuten muutkin Burberryn kengät, on tehty kestämään erityisesti Englannin sateista ilmastoa. Burberry on kuitenkin korkealuokkainen muotimerkki, joten niissä on sitä pehmeyttä ja ylellisyyttä, jota Burberryn tuotteelta voi odottaa.
Burberry auttaa kehittämään ratkaisuja muotiteollisuuden ympäristöongelmiin
Vuonna 2021 Burberry ilmoitti tavoitteestaan tulla "ilmastopositiiviseksi" vuoteen 2040 mennessä keskittymällä kestävään kehitykseen. Sittemmin se on sitoutunut kieltämällä eksoottisten nahkojen käytön mallistoissaan. Eikä tässä vielä läheskään kaikki!
Burberry on liittynyt Ellen MacArthur -säätiön Make Fashion Circular -aloitteeseen ydinkumppaniksi, jonka tarkoituksena on auttaa kehittämään ratkaisuja joihinkin muotiteollisuuden suurimpiin ympäristöongelmiin. Kiertotalous perustuu jätteen vähentämisen periaatteeseen. Sen sijaan, että vaatteet ja muut tavarat heitetään pois, kun niitä ei enää tarvita, ne kierrätetään tai käytetään uudelleen, jotta niitä voidaan käyttää uudelleen. Näin vähennetään jätettä, säästetään resursseja ja vähennetään saastumista.
Burberry on jo ryhtynyt toimiin kiertotalousmallin toteuttamiseksi omassa liiketoiminnassaan. Brändi on esimerkiksi alkanut käyttää kierrätettyä nahkaa joissakin tuotteissaan, ja se aikoo lisätä kierrätettyjen ja uusiutuvien materiaalien käyttöä tulevaisuudessa.
Burberry tekee yhteistyötä myös brittiläisen miestenvaatesuunnittelija Christopher Raeburnin kanssa uudessa Reburberry-projektissa. Aloitteessa Burberry-tuotteita kierrätetään uusiksi tuotteiksi, kuten laukuiksi. Sen lisäksi, että kiertotalous on ympäristön kannalta kestävää, se on myös taloudellisesti hyödyllistä, sillä se luo työpaikkoja ja edistää innovointia. Lisäksi se varmistaa, että tuotteet ovat kestäviä ja laadukkaita, mikä hyödyttää kuluttajia.
Taistelemme muotiteollisuuden ylituotantoa vastaan
Myös me Miintossa taistelemme muotiteollisuuden ylituotantoa vastaan. Sen lisäksi, että autamme putiikkikumppaneitamme menestymään, ylituotannon vähentäminen on yksi tärkeimmistä tavoitteistamme. Mielestämme kestävän muotiteollisuuden aikaansaamiseksi meidän on tehtävä kovasti töitä nykyisten kestämättömien käytäntöjen, kuten ylituotannon, vähentämiseksi.
Miinto ei pyydä boutique-liikkeitä ja myymälöitä luomaan lisävarastoja, emmekä me rakenna niitä lisää - me hyödynnämme sitä, mitä heillä jo on. Meillä ei ole varastoja, mikä tarkoittaa, että kaikki, mitä myymme, tulee boutique-kumppaneidemme verkoston kautta. Meillä on yli 2000 toimipistettä, joten on hyvin mahdollista, että meillä on etsimäsi muodikas vaate tai asuste!
Muodin verkkokauppa – nyt myös Suomessa
Miinto tarjoaa maailman käyttäjäkeskeisimmän muodin verkkokaupan, jossa on laaja valikoima korkealuokkaisia tuotemerkkejä ja merkkejä, jotka on valittu käsin vastaamaan jokaisen yksittäisen käyttäjän tarpeita ja mieltymyksiä.
Konrad Kierklo ja Mike Radoor ovat olleet ystäviä siitä lähtien, kun he törmäsivät toisiinsa paikallisessa lukiossa. Kun he kasvoivat aikuisiksi, heidän oli haastavaa löytää tuotemerkkejä ja muotia, joita ei ollut saatavilla heidän asuinalueellaan Tanskassa. Näin syntyi Miinto. Vuonna 2009 Kierklon ja Radoorin perustama Miinto on perustamisestaan lähtien yhdistänyt muotitietoisia asiakkaita putiikkeihin ympäri maailmaa.
Meillä on asiakkaita ympäri Eurooppaa, mutta päämarkkinamme ovat Alankomaat, Tanska ja Norja. Haluamme aina laajentua, joten toimimme tällä hetkellä 14 eri markkinoilla.
Yhteistyötä kivijalkakauppojen kanssa
Teemme vahvaa yhteistyötä kivijalkakauppojen ja boutique-muotiliikkeiden kanssa varmistaaksemme niiden menestyksen digitaalisilla markkinoilla. Tarjotaksemme asiakkaillemme valikoiman ensiluokkaisia, ylellisiä ja käsin poimittuja paikallisia tuotteita, valitsemme boutique-kumppanimme huolellisesti. Vastineeksi boutique-kumppanimme saavat vertaansa vailla olevan pääsyn muotia rakastavien ihmisten globaaleille markkinoille.
Mielestämme monimuotoisuus on tärkeää, ja siksi meillä on monipuolinen tuotevalikoima. Haluamme varmistaa, että jokainen voi löytää etsimänsä, jolla voi ilmaista itseään ja erottua joukosta.
Yhteinen menestyksemme on riippuvainen boutique-kumppaniemme menestyksestä. Siksi teemme joka päivä kovasti töitä varmistaaksemme, että myös he menestyvät. Silloin menestymme mekin.