Kun Renzo Rosso perusti Dieselin vuonna 1978, dieselpolttoaine oli uusi energialähde, joka symboloi mahdollisuutta. Polttoaine elämään navigoidaksesi vaihtoehtoisella polulla muotimaailman halki, polku, joka on päällystetty denimillä. Neljä vuosikymmentä myöhemmin uusi aikakausi on alkanut Dieselillä vuonna 2020, kun luova johtaja Glenn Martens on muovannut brändin nykyisyyttä ja tulevaisuutta. Dieselin ikonisuudesta uuteen maailmaan, joka perustuu denim-, pop- ja katutodellisuuteen.
Diesel saa nyt takaisin asemansa planeetan edistyksellisimpana denimbrändinä ja määrittelee uudelleen denimtarjouksensa mukautuakseen uuteen sukupolveen ja viedäkseen kulttuuria eteenpäin.
Suhtaudumme kokonaisvaltaisesti "For Responsible Living" -tuotteiden suunnitteluun ja varmistamme, että kaikki kankaat, käsittelyt ja koristeet ovat vastuullisten ja ympäristöystävällisten standardien mukaisia.
Pyrimme nostamaan yhdessäoloa todellisessa maailmassa, ja katsomme, että roolimme markkinajohtajana on luoda ja tukea houkuttelevaa, erottuvaa ja jaettavaa kulttuuria.
Diesel ymmärtää täysin nykyajan lapsia. He eivät halua olla yhtä siistejä kuin aikuiset; he haluavat olla viileämpiä kuin he omalla leikkisällä, tahdonvoimaisella ja huolettomalla tavallaan ja muuntaa sen lasten rakastetuksi brändiksi. Yhdistämällä ensiluokkaiset kankaat ja innovatiivinen lähestymistapa, jokainen kappale tarjoaa mukavuutta ja kestävyyttä, joka kestää lasten aktiivisen elämäntavan. Diesel Kid katselee maailmaa lasten silmin, herättää mielikuvitusta ja onnellisen lapsuuden edustajana.