Guccin tuotteet ovat maailmankuuluja, eikä se ole mikään salaisuus. Gucci on yksi maailman tunnetuimmista tuotemerkeistä, ja he ovat suunnitelleet tuotesarjoja, jotka kuvastavat heidän panostustaan laatuun ja muotoiluun. Guccin tuoksujen ja kenkien avulla voit olla varma, että et ainoastaan luo vaikutuksen, vaan saat kaupan päälle myös jotain laadukasta. Gucci on tunnettu upeiden laukkujen ja aurinkolasien luomisesta - mutta älä unohda muitakaan trendikkäitä tuotteita, jotka muodostavat heidän vaikuttavan nimensä tunnettuuden. Selaa Miintosta jo tänään uusimmat Guccin vaatteet. Meillä on laaja valikoima italialaisen tuotemerkin tyylejä miehistä naisiin ja lapsiin. Shoppaile nyt ja löydä suosikkisi.
Tinkimätön laatu
Kun ajattelet Guccia, ensimmäinen sana, joka tulee mieleen, on "ainutlaatuinen". Jos etsit tavallisia kenkiä, vaatteita tai koruja, Guccin tuotteet eivät ehkä ole ensimmäinen valintasi. Pikemminkin heillä on taito tuottaa muotoilun vapautta, jossa he luovat ainutlaatuisia tyylejä eksklusiivisissa malleissa ja laaduissa. Guccin kohdalla tiedät, että mitään ei jätetä sattuman varaan. Asiantuntijat huolehtivat suunnitteluprosessin jokaisesta osa-alueesta varmistaakseen, että he luovat korkealaatuisia ja ainutlaatuisia tuotteita. Jopa tuotteiden, hajuvesipullojen ja kenkäpussien pakkaukset suunnitellaan pienintä yksityiskohtaa myöten. Guccilla pyritään tekemään jopa tuotteiden avaamisesta muistamisen arvoinen kokemus. Yritys myös onnistuu siinä kauniilla ja yksityiskohtaisilla pakkauksillaan, hajuvesipulloillaan ja laukuillaan.
Gucci aloitti uransa nahkatöillä
Guccio Gucci huomasi Savoy-hotellissa työskennellessään, että hotellivieraat olivat kiinnostuneita hänen nahkatyöstään ja lähestyivät häntä siitä. Gucci perusti ystävänsä kanssa asustealan yrityksen, jossa hän oppi erilaisia taitoja, joita hän tulisi tarvitsemaan myöhemmin. Myöhemmin palattuaan Firenzeen, jossa hän oli syntynyt ja kasvanut, Gucci alkoi myydä nahkatuotteita keskittyen matkatarvikkeisiin, jotka saavuttivat suosiota matkailijoiden keskuudessa sekä kotimaassa että ulkomailla. Gucci-brändi sai alkunsa joulukuussa 1921, kun Guccio Gucci avasi oman liikkeensä.
Toisen maailmansodan aikaan Gucci joutui laajentamaan myös muihin materiaaliin kuin nahkaan vaatteiden valmistuksessa. 50-luku oli Guccille laajentumisen aikaa. Vuonna 1951 Gucci avasi myymälänsä Milanoon. Kaksi viikkoa ennen Guccio Guccin kuolemaa hänen poikansa Aldo, Rodolfo ja Vasco avasivat New Yorkin Guccin liikkeen - Guccio halusi viimeiseen asti pitää liikkeensä vain italialaisena.
Guccin kuoleman jälkeen brändi jatkoi kukoistustaan hänen poikiensa ansiosta. Elizabeth Taylorin ja Jacqueline Kennedyn kaltaisia julkkiksia nähtiin ja kuvattiin kantamassa Guccin laukkuja. Double G -logolla varustettu Guccin laukku sai uuden nimensä viimeksi mainitun mukaan: The Jackie.
Guccin tyyli ei ole tylsää
Guccin tyyli on kaikkea muuta kuin tylsää. Brändi on tunnettu siitä, että se tarjoilee maailmanluokan muotia suoraan catwalkilta. Jos etsit statement-asusteita, kuten brändin houkuttelevia vaatteita, kenkiä tai laukkuja, Gucci sopii sinulle erinomaisesti. Yritys on tunnettu toki myös hillitymmistä asustemalleista, joissa on italialaista vivahdetta ja jotka sopivat täydellisesti vähemmän näyttävään makuun.
Lähes kaikki tietävät, mikä Gucci on, vaikka eivät olisi itse koskaan kuulleetkaan merkistä. Itse asiassa useimmat ihmiset yhdistävät italialaisen yrityksen laukkuihinsa ja aurinkolaseihinsa, mutta he suunnittelevat itse asiassa paljon muitakin tuotteita kuin vain näitä. Löydät paljon Guccin tuotteita Miintosta.
Vaatteita ja asusteita miehille, naisille ja lapsille
Gucci tarjoaa vaatteita miehille, naisille ja lapsille. Miintolta löydät helposti kaikki olennaiset Gucci-tuotteet, joten voit shoppailla monenlaisia tyylejä ja tuotteita läpi matkustamatta kaupungin halki. Voit löytää vaatekaappiisi laadukkaat Guccin kengät naisille, miehille tai lapsille. Miinton valikoimasta löydät myös villakangastakit ja monet vintage-vaatteet ja -tarvikkeet: asusteet, kellot, korut, laukut, mekot, takit ja topit.
Guccin kengistä Horsebit Loaferit ovat ikuiset klassikot. Vuonna 1953 Gucci loi loaferin, joka sai inspiraationsa suunnittelijansa Aldo Guccin rakastamasta ratsastustyylistä. Tuloksena oli ikoninen Horsebit-kenkä, joka on monille tuttu: yksinkertainen nahkainen loafer-kenkä, jota koristaa metallinen hevosen suitsien mallinen solki. Tätä tyyliä on saatavilla useissa eri väreissä, joten löydät varmasti juuri sinun tyyliisi sopivan. Ja tämä on vain yksi kappale laajasta mallistostamme; jos tulet Miintolle etsimään Guccin kenkiä, laukkuja, asusteita tai vaatteita, saat erinomaista laatua täydelliseen hintaan.
Jos olet lahjaideoita vailla naisellesi, naispuoliselle ystävällesi tai sukulaiselle, Gucci-laukut naiselle ovat erinomainen valinta: täydellinen henkilölle, jota haluat hemmotella. Guccia rakastavat niin nuoret kuin vanhatkin, ja nämä lahjat otetaan aina hyvin vastaan.
Gucci on ajaton tuotemerkki, ja se on tullut jäädäkseen. Guccin käsilaukku tai aurinkolasit säilyvät vielä vuosia, ja jos pidät niistä huolta ja kohtelet niitä oikein, ne voivat siirtyä sukupolvelta toiselle. Siksi Guccin lahjalla on suuri arvo - myös pitkällä aikavälillä.
Miinto on maailmanlaajuinen muodin verkkokauppa
Miinto on maailmanlaajuinen muotisivusto ja -verkkokauppa, joka tarjoaa laajan valikoiman trendikkäitä vaatteita, jotka on suunniteltu eri makuihin jokaiselle käyttäjälle. Investoimme vaatteiden tulevaisuuteen ja pyrimme tarjoamaan käyttäjillemme parhaan mahdollisen kokemuksen.
Miinto on maailmanlaajuinen osoite heille, jotka etsivät uutta muotia. Entiset luokkatoverit Konrad Kierklo ja Mike Radoor perustivat Miinton vuonna 2009 huomattuaan, että heidän kotikaupungissaan ei ollut saatavilla heidän haluamiaan tuotemerkkejä ja vaatteita. Siitä lähtien Miinto on ollut omistautunut yhdistämään huippumerkit asiakkaisiinsa - ja toisin päin.
Vaikka suurin osa asiakkaistamme on kotoisin Alankomaista, Tanskasta ja Norjasta, laajennamme jatkuvasti tavoitettavuuttamme tarjotaksemme muotia valmistaville ja myyville yrittäjille tehokkaan foorumin, jolla he voivat menestyä ja tarjota huippulaadukkaita tuotteitaan kauttamme kuluttajille. Me taas uskomme, että kuluttaja-asiakkaamme ovat tärkeintä tässä liiketoiminnassa, ja teemme aina enemmän ja enemmän heidän vuokseen.
Miinto ja boutique-yhteistyö
Kivijalkamyymälän on pysyttävä kärryillä, kun on kyse suurista tuotemerkeistä. Kumppanuus Miinton kanssa antaa sinulle etumatkaa, sillä meillä on valmiina suosittu ja toimivaksi todettu kauppapaikka verkossa. Valitsemme boutique-kumppanimme huolellisesti, jotta voimme tarjota parhaan valikoiman korkealaatuisia tavaroita. Vastineeksi tarjoamme liikkeille pääsyn maailmanlaajuisille markkinoille, joilla on varakkaita asiakkaita, mutta myös tavallisia asiakkaita, jotka ovat myös intohimoisia muotia kohtaan.
Alustallamme on laaja valikoima artikkeleita ja monipuolisia tarjouksia. Näin kaikki asiakkaamme voivat löytää tarvitsemansa, jotta he voivat muuttaa ainutlaatuisuutensa yksilöllisyydeksi. Tiimillemme kyse ei ole vain tulojen tuottamisesta lyhyellä aikavälillä. Kun kumppanimme kasvavat, mekin kasvamme. Boutique-painotteinen liiketoimintamallimme varmistaa, että saavutamme menestystä kumppaniemme ansiosta. Teemme joka päivä kovasti töitä varmistaaksemme sen. Autamme liikkeitä myymään enemmän tarjoamalla heille tietoja, työkaluja, näkemyksiä ja opastusta, jotta he voivat luoda vahvemmat yhteydet asiakkaisiinsa.
Muotiteollisuuden ylituotantoa vastaan
Yksi tärkeimmistä tavoitteistamme on taistella muotiteollisuuden ylituotantoa vastaan. Uskomme, että tehdäksemme alasta kestävän, meidän on tehtävä kovasti töitä poistaaksemme - tai ainakin vähentääksemme - ylituotannon kaltaisia toimintoja, jotka eivät ole kestäviä ja voivat johtaa pahimmillaan ympäristökatastrofeihin.
Perinteiset yritykset investoivat varastoon tai varastotilaan. Mutta Miinto tekee asiat toisin. Hyödynnämme olemassa olevia resursseja räätälöimällä verkkosivustosi tiettyä tuotetta varten ja yhdistämällä asiakkaasi myymälöihin, joissa tuotetta on valmiina heidän omassa varastossaan. Uusia varastoja ei tarvita lisää. Kaikki Miintolta ostettu tulee yli 2000 boutique-kumppaneiden verkostomme kautta ja tuotteet päätyvät suoraan kuluttajille, joten välivarastointiakaan ei tarvita Miinton myynti- ja välitysprosessissa. Me emme vain puhu, me teemme ympäristön eteen konkreettisia asioita. Se on jo yksistään hyvä syy valita Miinto muotikaupaksesi.