Pukeudu näyttävästi Guessiin. Tämä ranskalainen muotimerkki valmistaa vaatteita sekä miehille että naisille. Vaatteissa nähdään urbaaneja ja rouheita malleja sekä naisellisempia ja aistikkaampia asusteita. Guess ei tingi suunnittelusta tai laadusta, joten voit olla varma, että vaatekaappisi pysyy tämän merkin voimalla pitkään laadukkaana.
Guess on neljän Marcianon veljeksen suosittu tuotemerkki. He perustivat yrityksen Ranskassa vuonna 1981, ja siitä lähtien yritys on kasvanut. Alun perin he lähtivät luomaan erilaisia farkkutyylejä, joita ei ollut ennen nähty: esimerkiksi kivipestyjä ja vartalonmyötäisiä farkkuja. Guess on nopeasti omaksuttu muodin suurnimeksi kaikkialla Ranskassa ja muualla maailmassa. Se on tullut laajalti tunnetuksi nuorekkaana ja kapinallisena, sekä symbolina seksikkäälle ja seikkailunhaluiselle tyylille. Guess on kasvanut globaaliksi lifestyle-brändiksi, jolla on yli 1 500 vähittäismyymälää maailmanlaajuisesti ja mallistoja lähes kaikille ikäluokille.
Arvaa, mistä Guess-nimi juontaa juurensa?
Kaikki alkoi vuonna 1981. Ranskasta kotoisin olevat neljä Marcianon veljestä olivat siirtyneet Los Angelesiin. Matkalla töihin he näkivät joka päivä mainostaulun, jossa kysyttiin: "Arvaa, mitä uudessa Big Macissa on?". Tämä sana jäi heidän mieleensä, joten he päättivät lopulta käyttää sitä yrityksensä nimenä. He perustivat pääkonttorinsa Olympic Boulevardille, lähelle samaa mainosta, joka antoi idean yrityksen nimestä.
Guess tuli Yhdysvaltain markkinoille vuonna 1981 ja löysi nopeasti tiensä suurimpiin tavarataloketjuihin. Aikana, jolloin farkut olivat amerikkalaisen vaatekaapin arkipäivän peruspilari, Guess toi farkut takaisin muotiin tarjoamalla uutta tyyliä asenteella.
Guess-mainoksissa esiteltiin klassisen Hollywoodin glamouria ja nuoria naisia, jotka sopivat brändin mainoksiin täydellisesti. Ensimmäinen "Guess Girl" oli Estelle Lefebure, tuolloin tuntematon ranskalainen malli. Muut ovat olleet tunnetumpia, kuten Claudia Schiffer, Carré Otis, Eva Herzigova, Laetitia Casta ja Naomi Campbell. Guess-mainokset ovat välittömästi tunnistettavia.
Guess ei tingi luovuudesta
Guess tasapainoilee eri mallistoissaan rouhean ja naisellisen sekä mahtipontisen ja yksinkertaisen välillä. Voit olla varma yrityksen muodista, joka ei pihistele yksityiskohdista, väreistä tai muodosta. Brändi ei koskaan tingi luovuudesta, sillä jokainen uusi mallisto on erilainen kuin edellinen. Guessille on tärkeää, että mikään ei ole liian villiä - sillä tyylikäs on usein innovatiivista.
Guess tarjoaa muodikkaita vaatteita ja asusteita sekä miehille että naisille. Se on eksklusiivinen ja ylellinen tuotemerkki, jonka tuore, odottamaton särmikkyys vie sinut aivan uudelle tasolle tyylissä.
Aluksi Guess-brändi saattaa vaikuttaa siltä, että se palvelee vain muodista kiinnostuneita, mutta sillä on paljon muutakin tarjottavaa. He luovat mekkoja, farkkuja ja T-paitoja sekä vaatteita ja asusteita, joita tarvitset jokapäiväisessä elämässäsi. Riippumatta siitä, etsitkö jotain klassista vai jotain särmikästä - kuten seksikkäitä ruudullisia housuja ja bleiseriä tai vaikkapa keltaista laukkua ja upeita aurinkolaseja.
Guess tarjoaa muotitietoiselle kaiken mahdollisen. Ei ole väliä, jos olet menossa ulos syömään huomenna illalla, ei ole väliä, jos haluat vain täydellisen T-paidan, jossa on brändin logo; Miinton Guess-valikoimassa on paljon vaihtoehtoja, joiden avulla voit näyttää hyvältä. Guessilla on särmää ja asennetta, ja he uskaltavat tehdä muotia, joka huokuu sekä maskuliinista että feminiinistä tunnelmaa.
Uusimmat Guess-mallistot
Guess on esitellyt naisille nykyaikaista mutta klassista tarjontaa, joka juhlistaa naisten itsenäistä ja lumoavaa luonnetta. Mallisto tarjoaa erilaisia värejä jokaiseen vuodenaikaan, aina perinteisistä neutraaleista sävyistä, kuten beige, kerma, ruskea, harmaa ja khaki, lämpimiin ja lohduttaviin sävyihin, kuten kauniisiin pastelliväreihin, elinvoimaisiin sinisiin ja syksyisiin punaisiin.
Miesten uusimmissa mallistoissa on nähty kaikkea vaivattoman viileästä nahasta ja farkkuihin. Mallistoon kuuluu myös tyylikkäitä villapaitoja, täydellisesti räätälöityjä takkeja ja parkatakkeja, jotka viimeistelevät lookin. Mallisto vetoaa sekä kaupunkilaismieheen että matkailijoihin värisävyjen valikoimalla, joka vaihtelee klassisesta sinisestä ja maanläheisistä sävyistä muun muassa pastellisävyihin.
Ympäristöystävälliset vaatteet
Tavallisten tuotteiden lisäksi Guess tarjoaa myös kokonaisen ympäristöystävällisten vaatteiden malliston. Guess Eco -mallistossa on käytetty yli 20 prosenttia kahden edellisen vuoden denimistä, ja tavoitteena on 75 prosenttia vuoteen 2024 mennessä. Lisäksi Guess Eco -farkuissa on otettu käytäntöön tuotantomenetelemiä, joilla on mahdollisimman vähän kielteisiä vaikutuksia ympäristöön, ja ne sisältävät vähintään 20 prosenttia ympäristöystävällisiä materiaaleja. Guess Econ muissa kuin denim-tuotteissa käytetyt innovatiiviset, kierrätetyt, orgaaniset ja ympäristöystävälliset materiaalit vaihtelevat 20 prosentista 100 prosenttiin.
Vuoteen 2023 mennessä Guess Eco haluaa ottaa käyttöön kiertotalouden tuotesuunnittelun kaikissa tärkeimmissä tuoteryhmissään ja lisätä kestävää kehitystä 30 prosenttia sen maailmanlaajuisessa materiaalivalikoimassa. Vuoteen 2023 mennessä 50 prosentissa Guessin verkkokauppatoimituksista käytetään kierrätettäviä pakkauksia, ja 100 prosenttia jalkineista ja asusteista valmistetaan kierrätysmateriaaleista.
Ensisijaisessa vaatemallistossaan Guess aikoo käyttää 100-prosenttisesti kierrätettyä tai biopohjaista polyesteriä vuoteen 2024 mennessä, ja vuoteen 2029 mennessä Guess haluaa käyttää sitä kaikissa tuotteissaan. Muodikkuuden ohella Guess tekee siis oman osansa ympäristön ja luonnon suojelemisessa, aivan kuten muodin verkkokauppasi Miinto, joka taistelee esimerkiksi muotialan ylituotantoa vastaan tehokkain keinoin.
Miinto tuo muodin kaikkien saataville
Olemme yritys, jonka ovat perustaneet lahjakkaat yksilöt, jotka suhtautuvat intohimoisesti muodikkaisiin tuotteisiin. Miinto on täällä tarjotakseen maailman parhaita muotikokemusten personointia. Aina kun teet ostoksia Miintossa, löydät taatusti henkilökohtaisia suosituksia muotituotteista, jotka vastaavat mieltymyksiisi.
Konrad Kierklo ja Mike Radoor, entiset luokkatoverit, ryhtyivät rakentamaan muodin verkkokauppaa, koska heidän kotikaupungissaan muodikkaiden vaatteiden valikoima oli sen verran heikko. He tekivät mahdollisimman paljon tutkimusta digitaalisen liiketoiminnan kehittämisestä ja päättivät keskittyä yhdistämään muotitietoiset asiakkaat tuotemerkkeihin ympäri maailmaa. Ja niin syntyi Miinto.
Laajennamme jatkuvasti ja olemme tällä hetkellä läsnä 14 eri markkina-alueella. Alustamme keskittyy asiakkaiden voimaannuttamiseen ja Miinto tekee mielestämme asiakkaistamme maailman parhaiten pukeutuneita ihmisiä. Panostamme vahvasti monimuotoisuuteen, joten asiakkaat voivat löytää alustaltamme laajan valikoiman tuotteita. Haluamme, että kaikki asiakkaat löytävät sen, mitä he tarvitsevat ilmaistakseen itseään ja yksilöllisyyttään.
Miinto ja boutique-kumppanimme
Kivijalkaliikkeiden ja verkkokauppojen parhaat puolet voidaan helposti yhdistää ja Miinto on todistanut tämän. Tiedämme, että yksi koko ei aina sovi kaikille, minkä vuoksi valitsemme huolellisesti boutique-kumppaneita, jotka ovat erikoistuneet erilaisiin luksus- ja premium-tuotteisiin. Tarjoamme boutique-kumppaneillemme myös vertaansa vailla olevan pääsyn muotia rakastavien globaaleille markkinoille. Kuluttajat hyötyvät myös tästä, sillä ratkaisumme tekee ostosten tekemisestä vähemmän stressaavaa.
Haluamme, että kumppanimme kasvavat ja menestyvät. Teemme kovasti töitä auttaaksemme varmistamaan, että boutique-kumppaneillamme on tarvittavat mahdollisuudet menestyksekkääseen tulevaisuuteen. Jos yritys haluaa menestyä, sen on pystyttävä skaalautumaan – ja sitä me teemme: autamme yrityksiä kasvamaan antamalla niille uraauurtavia työkaluja ja näkemyksiä menestykseen. Sen lisäksi, että annamme niille laajentumiseen tarvittavat tiedot, tarjoamme myös korvaamatonta opastusta, jotta ne voivat viedä liiketoimintansa seuraavalle tasolle.
Ylituotantoa karsimassa uusin keinoin
Ylituotanto on suuri ongelma muotialalla, ja se vaikuttaa kaikkiin. Yksi tärkeimmistä tavoitteistamme on auttaa boutique-kumppaneita menestymään, ja yksi tapa, jolla teemme sen, on muotialan ylituotannon torjuminen. Uskomme, että kestävän muotiteollisuuden aikaansaamiseksi meidän on pyrittävä poistamaan kestämättömät käytännöt, kuten ylituotanto.
Sen sijaan, että pyytäisimme yrityksiä tuottamaan lisää tavaraa, yhdistämme asiakkaat myymälöihin, joissa kyseinen tuote on jo varastossa. Emme tarvitse varastoja, koska Miinto yhdistää sinut yli 2000 kumppanimme kanssa kaupantekoon.