Pidennetty palautus* 8. tammikuuta asti

Pidennetty palautus* 8. tammikuuta asti

Maailman parhaat muotiliikkeet yhdessä paikassa I Ilmainen toimitus yli €100 ja pidennetty palautus* 8. tammikuuta asti

Ilmainen toimitus yli €100 tilauksiin

Paluu 8. tammikuuta asti

MCM

MCM on ylellisten nahkatuotteiden brädi, jonka perusti Michael Cromer ja jonka Sungjoo Group osti vuonna 2005. Tuotemerkin logo - painettu materiaali, nimeltään Cognac Visetos, ja se esiintyy monissa sen tuotteissa. Sen messinkilevymerkinnät löytyvät kaikista perinteisistä laukuista ja useimmista muista heidän tuotteista; kukin messinkilevy on yksilöity yksilöllisellä numerolla alareunassa. MCM myy tuotteitaan tavarataloissa, franchising- pisteissä ja suoraan heidän omissa ylläpitämien myymälöiden kautta. Lisäksi voit otsaa MCM tuotteita kätevästi verkkokaupoistakin,kuten Miinto.


Brändin taustaa


Michael Cromer München perustettiin vuonna 1976 Saksassa. MCM Worldwide ""syntyi halusta olla erilainen ja vertaansa vailla olevasta täydellisyyden tavoittelija"". Tämä ylellinen tuotemerkki keskittyy erityisesti matkalaukkuihin ja tarvikkeisiin keskittyen nykyaikaiseen ja moderniin tyyliin. Tuotemerkki pyrkii jatkuvasti keskittymään innovaatioihin tekniikoillaan. Merkkituotteiden noustessa suosioon, se koki suurta levottomuutta ja perustajaa tutkittiin jopa väitetyn veropetoksen vuoksi; tuotemerkki alkoi menettää vetovoimaansa. Tuotemerkin visionääri Sung Joo Kim on uudistanut MCM: n siten, että se mainitaan nyt parhaiden huippuluokan luksusbrändien kuten Louis Vuitton, Hermes ja Goyard joukossa.

Jos et ole kuullut MCM: stä, olet todennäköisesti nähnyt julkkiksia kantamassa heidän laukkujaan, tietämättä kuka on suunnitellut laukun. MCM palasi muotimaailmaan muutama vuosi sitten muotiviikolla New Yorkissa ja on siitä lähtien ollut merkki, josta julkkikset eivät voi saada tarpeeksi. MCM ylittää korkealuokkaisen muodin ja katumuodin rajat. MCM: n historialla on ollut suuria ylä- ja alamäkiä, mutta 90-luvun loppupuolella MCM oli avannut 250 myymälää ja siitä tuli itsestään tunnettu luksusmuotimatkamerkki. Yritysvaikeuksien jälkeen brändi palasi takaisin ja on nyt suurempi kuin se on koskaan ollut viime vuosikymmeninä.


MCM :n tulevaisuus


MCM: n tulevaisuus näyttää olevan valoisa, koska osakkeet ovat olleet nousussa Sung Joo Kimin omistamisen jälkeen vuonna 2005. Hän kertoi, että koska tuotemerkki on peräisin Saksasta, hän haluaa säilyttää juurensa ja yksilöllisyytensä edelleen lisäämällä joitain korealaisia vaikutteita. MCM on ""globaali vauva, jota inkuboidaan Korean kehdosta"", Kim sanoo. MCM on ylellisyysbrändi, joka on piilotettu helmi, ja useimmat ihmiset eivät tiedä siitä! Samanlainen kuin Goyard, Farfetch ja Bonobos, tämä on trendi, jota kannattaa pitää silmällä!


Miksi valita MCM?


Vuosien varrella monet ylelliset nahkatuotemerkit ovat perustaneet omat valmisvaatemallistonsa, ja MCM Worldwide ei eroa muista siinä. Heistä on sittemmin tullut ikoni, joka tarjoaa tyylikkäitä ja trendikkäitä vaatteita ja asusteita, jotka sopivat hyvin jo rakastettujen nahkatuotteiden kanssa. Ne tarjoavat helppoja, tyylikkäitä ja hienostuneita tuotteita, jotka ovat aina bestsellereitä jokaiselle asiakkaalle. Kuten nahkatavarat, myös heidän vaatteensa valmistetaan erittäin laadukkaasti ja ovat nykyisten kuumimpien trendien mukaisia. Tuotemerkki on myös alkanut tuottamaan päällysvaatteita, räätälöityjen takkien ja jakkujen kanssa, joista on tullut kuluttajille yhtä suosittuja kuin heidän monogrammoidut reput.

Kun joku kaipaa räikeää ja näyttävää glamouria, älä etsi enää, MCM on valintasi! Heidän tuotteet ovat yhtä tunnettuja kuin heidän logonsa ja ovat joitain halutuimpia merkkituotteita koko maailmassa. Enemmän kuin pelkkä muotilausunto, ne ovat sosiaalisen aseman symboleja. Vaikka MCM tunnetaan räikeistä kappaleistaan, niiden laatu ja kestävyys antavat heille arvostusta ylellisyystavaroissa. Heidän tuotteet ovat enemmän kuin vain villityksiä, mutta upeiden, tyylikkäiden ja tyylikkäiden elämäntapojen ajattomia kappaleita.

Nollaa suodattimet

MCM

Sivu 1 of 2