Pidennetty palautus* 8. tammikuuta asti

Pidennetty palautus* 8. tammikuuta asti

Maailman parhaat muotiliikkeet yhdessä paikassa I Ilmainen toimitus yli €100 ja pidennetty palautus* 8. tammikuuta asti

Ilmainen toimitus yli €100 tilauksiin

Paluu 8. tammikuuta asti

NAPAPIJRI

Napapijri on italialainen, kaikenikäisille suunnattujen muotivaatteiden valmistaja. Sitä luullaan usein norjalalaiseksi, koska tuotteet on koristeltu Norjan lipulla. Napapijri lanseerattiin kunnianosoituksena etelänavan saavuttaneille pohjoismaisille ja ennen kaikkea norjalaisille naparetkeilijöille. Napapijri esitteli ensimmäisen vaatemalliston miehille, naisille ja lapsille vuonna 1987, ja tuotemerkki on saanut nimensä napapiiriä tarkoittavan suomenkielisen sanan mukaan.

Napapijrin valikoimissa on myös toiminnalliset ja muodikkaat naisten ja miesten vaatteet mutta myös lastenvaatteet, jotka on suunnattu laatu- ja muotitietoisille aktiivisille ihmisille. Brändin käyttämät materiaalit (esimerkiksi denim, villa ja puuvilla) on saaneet osansa hienoista yksityiskohdista, joten ne eivät ole missään nimessä tylsän näköisiä tyylikkään muotoilunsa ansiosta.


Miinto ja Napapijri


Olemme keränneet Miintoon kattavan valikoiman Napapijrin tuotteita kaiken ikäisille. Myös valmistajan kenkiä on saatavilla miehille ja naisille. Valikoimamme on aina ajan hengessä mukana, joten usein vähän vanhemmat tuotteet menevät alennukseen. Muista ihmeessä siis tarkistaa Napapijri-aletuotteet!

Yrityksen valmistamat vapaa-ajan vaatteet, urheiluvaatteet, päällysvaatteet, jalkineet, asusteet ja matkalaukut kuvastavat napapiirin retkien mahtavuudesta sekä niiden seikkailijoiden sinnikkyydestä, jotka ovat olleet tarpeeksi rohkeita ryhtyäkseen tällaisille reissuille. Brändi käyttääkin yksivärisiä, voimakkaita värejä, selkeitä linjoja sekä tutkimusmatkailusta vaikutteita saaneita kuvioita.

Napapijrin mallistoissa on korkealaatuisia tuotteita, jotka on valmistettu ympäristöystävällisesti. Napapijri onkin sitoutunut tällaisten tuotteiden valmistamiseen. Useat valmistajan vaatteet ovat samalla myös pitkäikäisiä, johtuen korkeasta laadusta.

Kun valitset Naparpijrin ensiluokkaisia tuotteita, ovat ne upea lisä mihin tahansa henkilökohtaiseen tyyliin. Se nimittäin tarjoaa laajan valikoiman tyylejä, joita on helppo yhdistää keskenään.


Omaperäinen historia ja nimen syntytarina


Yrityksen historia on erittäin omaleimainen. Napapijri perustettiin vuonna 1987 lähellä Euroopan korkeimman vuoren huippua. Italialainen matkalaukkujen valmistaja Mont Blanc, ideoi uudelleen tuotteita ihmisille, jotka nauttivat ulkona olemisesta ja seikkailuista. Napapirji on ainutlaatuinen siinä mielessä, että se ei ainoastaan luo vaatteita vuoden kaikkiin vuodenaikoihin, vaan myös sisällyttää siihen laajan valikoiman erilaisia tyylejä ja konsepteja.

Napapijri käyttää intersektionaalisuus -termiä brändissään. Se liittyy "etikettien uhmaamiseen, laatikon ulkopuolelta ajatteluun sekä odottamattoman matkan tekemiseen luontoon ja luovuuteen". Kuten alussa mainitsimme, on brändi mielenkiintoinen, omaleimainen ja monipuolinen sekoitus - sen nimi on saanut inspiraationsa Suomesta ja logossa on Norjan lippu. Tuotemerkin, sen nimen ja logon alkuperä ovat kaikki peräisin eri maista, mikä osoittaa tämän intersektionaalisuuden.

Norjan lippu on osoitus tutkimusmatkailun kultakauden suurista norjalaisista pioneereista, kuten Roald Amundsenista, etelänavan valloittaneen ryhmän johtajasta. Norjan kansakunnalla on pitkä tutkimusmatkailuhistoria, jonka voi ajoittaa viikinkien aikaan. Viikinkien tiedetään käyneen Venäjällä, Isossa-Britanniassa, Irlannissa, Ranskassa, Etelä-Espanjassa, Turkissa ja Pohjois-Afrikassa noin tuhat vuotta sitten. On jopa todisteita siitä, että he pääsivät Kanadassa sijaitsevalle alueelle, jota kutsutaan tänä päivänä Newfoundlandiksi.

"Napapijri"-nimen inspiraationa oli suomen kielen sana napapiiri. Brändi jopa opettaa ihmisiä lausumaan sanan oikein: "na-pa-peeh-ree", jossa "J" on äänetön. Useimmat englantia puhuvat ihmiset ääntävät automaattisesti "J":n, kun he sanovat "Napapijri". Nimi kuitenkin sanotaan eri tavoin eri puolilla maailmaa ja tämä kuuluu brändin intersektionaaliseen ideologiaan. Tavaramerkin kirjoitusasu on kirjoitettu painokirjaimilla, joista yläpuoli on positiivisella ja alapuoli negatiivisella kirjoitusasulla. Tämä on tehty tavalla, joka muistuttaa Grönlannin lippua.


Napapijri -mallisto muuttuu vaatimusten ja muodin mukaan


Samalla tavalla kuin ilmasto voi muuttua asuinpaikan ja vuodenajan mukaan, tämän luksusmerkin mallisto voi muuttua kulloisenkin aikakauden vaatimusten ja muodin mukaan. Napapijrin valikoima tarjoaa jokapäiväiseen pukeutumiseen tarvittavat vaatteet ja asusteet. Niitä ovat takit, t-paidat, poolot, housut, farkut, shortsit sekä pitkähihaiset vaatteet, jotka ovat ihanteellisia kerrospukeutumiseen viileämpinä päivinä.

Rainforest- ja Skidoo-takit ovat nousseet merkin tunnetuimmiksi päällysvaatteiksi. Nämä kaksi kappaletta ovat legendaarisia Napapijri-klassikoita, jotka ilmentävät tuotemerkille ominaista muotia ja korkeaa suorituskykyä. Molempia näistä tuotteista on saatavana useissa eri väreissä ja kuoseissa.

Näiden kahden ajattoman takin, joita pidetään merkin tunnusomaisina kappaleina, ominaisuuksien tarkastelu antaa selkeämmän käsityksen merkistä kokonaisuutena sekä muista merkin mallistojen tuotteista, jotka kaikki tarjoavat samaa korkeatasoista muotoilua ja toiminnallisuutta.

Rainforest-takki on nimitys, joka on annettu laajalle joukolle kevyitä takkeja, jotka on tarkoitettu suojaamaan reippaalta tuulelta ja koleilta lämpötiloilta. Takille on ominaista valtava etupussukka, jossa näkyy yrityksen nimi sekä laadukkaat ja huippuluokan materiaalit, joista takki on valmistettu. Näitä takkeja on saatavana lukuisissa eri väreissä ja malleissa sekä versioina sekä kesä- että talvikaudelle.

Skidoo-takki debytoi vuonna 1990. Vielä tänäkin päivänän yritys tarjoaa laajan valikoiman tuotteita, joiden ominaisuudet ovat verrattavissa alkuperäisen takin ominaisuuksiin. Napapijri on myös esitellut eristyksen ilman untuvan käyttöä. Se on suunniteltu tarjoamaan erinomaista lämpöä kylmän sään saapuessa. Tätä takkia on saatavana useissa eri malleissa, kuten vapaa-ajan takkeina, vetoketjullisina anorakkeina ja hupullisina parkoina, joten voit valita oman makusi mukaisen takin. Skidoo-takkeja on saatavana useissa eri tyyleissä, ja niitä on saatavana myös useilla vedenpitävyysvaihtoehdoilla, jotka vaihtelevat vedenkestävästä täysin vedenpitävään.


Miinto


Miinto pyrkii tarjoamaan verkossa maailman käyttäjäkeskeisimmän muotialustan, jossa käyttäjät voivat löytää parhaan valikoiman korkealuokkaisia, premium-luokan ja käsin valittuja paikallisia tuotemerkkejä, jotka on räätälöity kunkin käyttäjän tarpeiden ja kiinnostuksen kohteiden mukaan.

Konrad Kierklo ja Mike Radoor perustivat Miinton vuonna 2009 löytääkseen tuotemerkkejä ja trendejä, jotka olivat saavuttamattomissa heidän pienessä tanskalaisessa kylässään. Miinton tehtävänä on aina ollut yhdistää muotitietoiset ostajat maailman parhaisiin kauppoihin (ja päinvastoin).

Huolimatta siitä, että suurin osa asiakaskunnastamme on Alankomaissa, Tanskassa ja Norjassa, kehitymme jatkuvasti ja olemme läsnä jo 14 eri markkinoilla. Alustamme pyrkii voimaannuttamaan kuluttajia, ja haluamme ajatella, että asiakkaamme ovat maailman parhaiten pukeutuneita yksilöitä.

Haluamme myös, että kivijalkamyymälät voivat menestyä internet-aikakaudella, ja tekemällä yhteistyötä voimme todellakin tehdä siitä totta.


Miinto ja yhteistyökumppanimme


Valitsemme kumppanimme huolellisesti, jotta voimme esitellä asiakkaillemme parhaan mahdollisen valikoiman korkealaatuisia, ylellisiä ja käsin poimittuja paikallisia tuotteita. Vastineeksi annamme liikkeille vertaansa vailla olevan pääsyn maailmanlaajuisille muodinostajien markkinoille.

Koska kiinnitämme suurta huomiota monimuotoisuuteen, alustamme sisältää laajan valikoiman tuotteita. Haluamme, että jokainen asiakkaamme voi ilmaista itseään ja ainutlaatuisuuttaan.


Kun kumppanimme kasvavat, myös me kasvamme


Liiketoimintastrategiamme vuoksi voimme kukoistaa vain, jos kumppanimme menestyvät. Tämän seurauksena teemme kovasti töitä taataksemme, että he menestyvät. Autamme heitä myymään enemmän laajentamalla heidän asiakaskuntaansa huomattavasti ja antamalla heille tietoja, työkaluja, näkemyksiä ja kasvulle suuntaa.


Muotialan ylituotantoon on puututtava


Sen lisäksi, että autamme boutique-kumppaneitamme, yksi tärkeimmistä tavoitteistamme on torjua muodin ylituotantoa. Uskomme, että kestävän muotialan luomiseksi meidän on tehtävä kovasti töitä ylituotannon kaltaisten kestämättömien käytäntöjen kitkemiseksi.

Sen sijaan, että painostaisimme yrityksiä luomaan uusia varastoja, käytämme aiemmin käytettävissä olleita resursseja yhdistämällä asiakkaat jälleenmyyjiin, joilla on jo tuotteita varastossa. Koska meillä ei ole varastoja, kaikki Miinto-ostokset tehdään yli parin tuhannen kumppanin verkostomme kautta.

Nollaa suodattimet

Napapijri

Sivu 1 of 15