Jos haluat tasokkaita talvitakkeja, paras valintasi on Canada Goose. Tämän tuotemerkin valitsemisen edut ovat moninaiset. Kaikki alkaa laadusta ja kestävyydestä, joita arvostat sään ollessa kylmä ja viimainen. Mutta Canada Goose hallitsee myös tyylin taidon - nämä takit ovat muodikkaita käyttökelpoisuudesta tinkimättä. Tulet rakastamaan pieniä yksityiskohtia, kuten turkiskauluksia, jotka antavat näille takeille ylimääräisen wow-tekijän, ja useita taskuja käytännön käyttöä varten. Nämä takit pitävät sinut lämpimänä ankarissa olosuhteissa, mutta eivät saa sinua näyttämään siltä, että aiot kiivetä Mount Everestille päiväretkellä.
Canada Goose on valmistanut laadukkaita päällysvaatteita yli 50 vuoden ajan. Sen juuret ovat äärimmäisissä sääolosuhteissa, kuten naparetkillä, Mount Everestillä ja vuorikiipeilyretkillä, ja nykyään Canada Goosen klassiset takit löytyvät kaikkialta maailmasta. Takkeja näkee usein myös kaupunkialueilla, ja siitä on tullut suosittu high-end-ulkoiluvaate.
Canada Goosen tuotteet käyvät läpi laatutestejä, joilla vahvistetaan niiden korkeat laatustandardit. Yritys on hyvin tarkka käyttämiensä materiaalien suhteen. Canada Goose kieltäytyy siirtämästä tuotantoa Kanadan Torontosta muualle maailmaan, jossa tuotanto voisi olla halvempaa. Laatu on niin tärkeää tälle brändille. Canada Goose vaikuttaa myös valtavasti muotiteollisuuteen, ja sen suunnittelulla on suuri vaikutus uusien tuotemerkkien ja jo vakiintuneiden merkkien mallistojen luomiseen. Canada Goosen klassisten takkien suosio on kasvanut tasaisesti viime vuosina.
Julkkikset kuten Hugh Jackman, Tom Hardy, Daniel Radcliffe, Meg Ryan, Daniel Craig, Drake ja Emma Stone suosivat Canada Goosea pysyäkseen lämpimänä ja näyttääkseen tyylikkäältä ympäri vuoden. Miintosta voit nyt hankkia oman Canada Goose -takin heti, suoraan valmistajalta kotiosoitteeseesi!
Talvitakkeja lähes 70 vuoden kokemuksella
Canada Goosen historia on pitkä, sillä se ulottuu vuoteen 1957, jolloin Sam Tick perusti yrityksen nimellä Metro Sportswear Ltd. Yrityksen ensimmäinen toimipiste oli pieni torontolainen varasto, jossa valmistettiin villaliivejä ja -takkeja. Vuonna 1972 David Reiss liittyi yritykseen – Reiss oli se, joka auttoi Canada Goosea valmistautumaan talveen.
Reissin myötä keksittiin untuvatäytekone, jonka ansiosta Metro Sportswear pystyi lanseeraamaan Snow Goosen. Uusi tuotemerkki keskittyi suunnittelemaan ja valmistamaan räätälöityjä untuvatakkeja kunnallisille poliisilaitoksille, Ontarion maakuntapoliisille, ympäristöministeriölle, Kanadan metsänvartijoille ja muille valtion työntekijöille.
Canada Goose jätti pysyvän perinnön kansainväliselle näyttämölle. David Reiss lanseerasi Expedition parkatakin, joka oli suunniteltu erityisesti Etelämantereella, yhdessä maailman kylmimmistä paikoista, työskenteleville tutkijoille.
Metro Sportswearin nimi muuttui 80-luvun puolivälissä Snow Gooseksi. Koska lumihanhia on kaikkialla Kanadassa, tämä nimi sopi hyvin yritykselle tuolloin. Euroopassa Snow Goose oli kuitenkin jo suojattu nimi, jolloin otettiin käyttöön nimi Canada Goose.
Canada Goosen takkien kanssa ei voi mennä vikaan
Canada Goosen valikoimassa tarjolla on pitkiä ja lyhyitä takkeja. Joissakin on turkiskaulus, toisissa taas ei. Voit myös valita useista erilaisista liiveistä, jotka antavat lisälämpöä, kun lämpötila alkaa laskea syksyisin. Lisäksi Miintossa on myynnissä brändin trendikkäitä takkeja, jotka sopivat hyvin myös siirtymäkauden säähän.
Kun aloitat talvitakkiostokset, tärkeintä on pitää mielessä se, mitä tarvitset takilta. Jos sinulla on todella kylmä ja kaipaat lämpöä, kannattaa ehkä investoida paksumpaan takkiin, joka pitää kylmyyden loitolla. Canada Goose tekee erityisesti räätälöityjä takkeja niille, jotka altistuvat ankarille sääolosuhteille. Laadukkaat untuvatakit ovat täydellisiä pitämään sinut lämpimänä kylmällä säällä.
Miinton valikoimassa on monia erilaisia takkeja, joista voit valita. Voit suodattaa hakuasi koon, värin, hinnan ja jopa alennusmyyntien mukaan alla. On aina hyvä pitää silmällä sivustollamme tarjoamiamme uusia alennusmyyntejä. Joskus siellä on erikoisalennuksia myös muista merkeistä! Voit selata täällä lasten, naisten tai miesten takkeja tai mitä tahansa urheilutakkia. Näin sinun pitäisi olla helppo löytää etsimäsi.
Parhaat tärpit Canada Goosen valikoimasta
Trillium Parkan tyyli on melko moderni, ja hupun irrotettava Arctic Tech -turkki tuo siihen ripauksen villiyttä. Takissa on neljä ulkotaskua, joista kaksi on fleecevuorattuja käsitaskuja ja kaksi muuta läpällisiä alataskuja, joiden avulla voit kuljettaa välttämättömät tavarat ilman laukkua tai reppua. Tämä parka on täydellisen rento valinta kaupunkitapahtumiin tai ulkoseikkailuun. Hybridge Knit Jacket on 100 % merinovillaa sisältävä neuletakki. Jos haluat erityisen tyylikästä ja lämmintä ylle, voi tämä olla valintasi. Sen kylkikuvio ja suora helma tekevät siitä ihanteellisen vaihtoehdon vaellukselle tai jopa kaupunkikävelylle.
Chilliwack bomber-takki on todennäköisesti paras vaihtoehto kaupunkielämään. Canada Goose Chilliwack Bomber on rennompi takki, joka ei säästele merkin tunnetusta lämmöneristyksestä. Canada Goose Carson Parka edustaa täydellisesti yrityksen suorituskykyisiä päällysvaatteita muodikkaalla lifestyle-estetiikalla. Tämä parka kestää jopa - 25? lämpötiloja, koska sen tikattu rakenne lisää lämpöä. MacMillan Parkan kaareva helma ja vyötärön mittainen leikkaus tarjoavat kevyen, urheilullisen tunteen, joka tekee kaupunkielämästä helppoa.
Expedition Parkaa ei sovi unohtaa. Tämän alkuperäisen Canada Goose -takin ansiosta ihmiset ympäri maailmaa käyttävät nyt parkoja. Kysy Etelämantereella työskentelevältä tutkijalta, millaista takkia hän käyttää sen sijaan, että uskot vain sitä, mitä me sanomme.
Miinto on kuluttaja- ja kumppaniystävällinen yritys
Miinto on käyttäjäkeskeinen muodin verkkoalusta, josta käyttäjät voivat löytää parhaan valikoiman korkealuokkaisia, tyylikkäitä ja käsin valittuja paikallisia tuotemerkkejä. Vaatteista jalkineisiin, asusteisiin ja kaikkeen siltä väliltä löytyy juuri sinun makuusi sopivat tuotteet. Miinto on räätälöity vastaamaan juuri sinun tarpeitasi ja mieltymyksiäsi.
Miinton perustivat vuonna 2009 tanskalaiset Konrad Kierklo ja Mike Radoor, jotka olivat tuolloin luokkatovereita. Perustajat halusivat löytää muodikkaita tuotemerkkejä, joita ei yksinkertaisesti ollut saatavilla heidän kotikaupungissaan. Nyt Miinto yhdistää muotitietoiset asiakkaat huippuliikkeisiin ympäri maailmaa.
Vaikka suurin osa asiakkaistamme asuu Alankomaissa, Tanskassa ja Norjassa, tavoitteenamme on laajentua ja tarjota palvelujamme 14 eri markkina-alueella. Perimmäinen tavoitteemme on voimaannuttaa asiakkaitamme ja saada heidät tuntemaan olonsa itsevarmaksi ulkonäöstään.
Kun kumppanimme menestyvät, mekin menestymme
Joskus kivijalkakauppojen on vaikea pysyä kilpailukykyisinä digitaalisella aikakaudella. Yhteistyökumppanuutemme avulla kivijalkaliikkeet voivat menestyä verkkokaupan luvatussa ajassa. Paras tapa tarjota kuluttajillemme vaikuttava valikoima käsin poimittuja vaatteita, asusteita ja tarvikkeita onkin valita boutique-kumppanit huolellisesti. Vastineeksi annamme näille liikkeille ennennäkemättömän pääsyn muotiin vakavasti suhtautuvien asiakkaiden globaaleille markkinoille.
Ymmärrämme, miten tärkeää monimuotoisuus on, ja siksi löydät alustaltamme laajan valikoiman tuotteita. Haluamme, että jokainen asiakas löytää sen, mitä hän tarvitsee ilmaistakseen itseään ja yksilöllisyyttään.
Uskomme kumppanuuden voimaan ja teemme kovasti töitä tarjotaksemme palvelua, joka tuo sinulle tarvitsemasi tulokset. Liiketoimintamallimme tarkoittaa, että voimme menestyä vain, kun boutique-kumppanimme menestyvät. Olemme auttaneet yrityksiä laajentamaan asiakaskuntaansa merkittävästi antamalla niille tietoja, työkaluja, oivalluksia ja opastusta, jotka auttavat kasvamaan. Teemme tämän niin, että ne pystyvät myymään enemmän tuotteitaan ja palveluitaan.
Ylituotannon nousu muotiteollisuudessa
Yksi tärkeimmistä tavoitteistamme on torjua ylituotantoa muotialalla. Jotta muotiteollisuus olisi kestävää, meidän on tehtävä kovasti töitä nykyisten kestämättömien käytäntöjen poistamiseksi. Tähän kuuluu myös ylituotanto.
Yritykset kamppailevat aina pitääkseen tuotteensa varastossa, mutta meidän ratkaisumme on yksinkertainen: hyödynnämme resursseja, jotka ovat jo olemassa. Yhdistämme kuluttajat kauppoihin, joilla on heidän haluamansa tuote varastossa, joten uutta tuotantoa ei koskaan tarvita. Koska meillä ei ole varastoja, kaikki ostetaan Miintolta yli 2000 boutique-kumppanien verkostomme kautta.