Guess naisten laukut ovat tyylikkäitä, laadukkaita ja käytännöllisiä, ja niissä on ihastuttavia ominaisuuksia, jotka antavat jokaiselle niistä ainutlaatuisen persoonallisuuden. Guess tarjoaa laadukkaita vaihtoehtoja laukuille, jotka täydentävät mitä tahansa asukokonaisuutta. Monenlaisten käsilaukkumallien ja -kokojen valikoimasta löydät tuotteet, jotka viimeistelevät ulkoasusi. Guess on kaikkea klassisista suosikeista aina uusiin ja hauskoihin, mutta aina huipputyylikkäisiin ratkaisuihin. Guess tarjoaa kaikkea!
Guess on muutenkin eräs maailman tunnetuimmista tuotemerkeistä. Marseillessa, Ranskassa asuneet Marcianon sisarukset ihastuivat amerikkalaiseen elämäntapaan ja muuttivat Kaliforniaan 1970-luvun lopulla. Heidän mieltymyksensä klassiseen amerikkalaiseen muotiin, joka oli saanut inspiraatiota eurooppalaisen muotoilun vaikutuksesta, johti siihen, että he näkivät heti mahdollisuuden Yhdysvaltojen muotimaailmassa.
1970-luvun loppupuolella farkkuja pidettiin vanhanaikaisina eivätkä ne olleet muotipiireissä suosittuja. Marcianon perhe suunnitteli uudenlaiset farkut, joita kutsuttiin "Marilyn"-farkuiksi. Nämä farkut olivat keltaiset ja niissä oli kolme vetoketjua, jotka kulkivat polven etuosassa. Muotikriitikot ja vaatekaupat eivät pitäneet niistä, eivätkä ne olleet suosittuja ennen kuin monien neuvottelujen jälkeen he saivat pienen tilauksen Bloomingdalesilta. Pian sen jälkeen, kun Bloomingdales oli asettanut ne myyntiin, ne oli myyty loppuun - ja niin Guessin menestys oli alkanut.
Guess-laukut kuuluvat tyylikkääseen ulkoasuun
Ajan myötä yritys on jatkanut kehittymistään ja tuottanut entistä laajemman valikoiman tuotteita naisille. Guess-laukut ovat nyt yksi monista muotiasusteista, joita tämä yritys luo. Nämä kukkarot ja käsilaukut antavat kenelle tahansa naiselle vetävän tyylin. Viime vuosina yritys on siirtynyt tuottamaan esimerkiksi houkuttelevia kodin tarvikkeita, kuten vuodevaatteita, tuoksuja ja rannekelloja. Yritys näyttää pysyvän lujana näissä mieltä huumaavissa tuotteissa, sillä ne jatkavat loistavia edistysaskeleitaan. Guess tarjoaakin ajattomia malleja niille, jotka haluavat elämältä tyylikkyyttä.
Nyt voit vihdoin valita näyttävän laukun, josta olet aina haaveillut! Upeita Guess-laukkuja on saatavilla useissa eri kuoseissa ja väreissä. Voit valita tyylikkään yksivärisen kuvion, jossa on upea logolla koristeltu verhoilu, tai ilmeen, jossa on useita värillisiä yksityiskohtia. Voit napata uuden laukkusi rohkean tyylikkäissä sävyissä, kuten hohtavassa kullassa, kauniissa vaaleanpunaisessa, tai lumoavissa yhdistelmissä, kuten hopean ja klassisen mustan kombinaationa.
Guess-laukut tarjoavat erilaisen oivalluksen massan ulkopuolelta. Kaarevat linjat luovat olkalaukulle suositun ja virtaviivaisen tyylin. Klassisissa soikean muotoisissa olkalaukuissa on tyylikkäät ja vahvat hihnat, joita koristavat pitkät ketjut, jotka toimivat katseenvangitsijoina. Voit valita näistä klassisista laukuista esimerkiksi pehmeän tai kiiltävän mustan väriset. Nämä Guess-laukut ihastuttavat sinua huolellisella suunnittelullaan!
Suosittuja Guess -laukkuja naisille
Guess-laukkujen suosio on pysynyt ennallaan ja tässä sivun osiossa esittelemme muutamia suosittuja laukkutuotteita, joita Guess valmistaa naisille.
Aqua Tote
Guess esitteli vuonna 2022 uuden Aqua Tote -nimellä varustetun laukun. Laukku on muotoiltu kuin tavallinen kantokassi tai ostoskassi, mutta se on valmistettu laadukkaista materiaaleista, kuten nahasta ja metallista. Aqua Tote -laukun avoin kudos tekee siitä kevyen. Turvallisuuden vuoksi Guess on sisällyttänyt siihen luonnonkuiduista valmistetun irrotettavan laukun. Tässä irrotettavassa laukussa on myös oma hihnansa, joten saat Aqua Tote -laukussa kaksi laukkua yhdessä.
Kasinta Raffia Top-Handle -käsilaukku
Kasinta Raffia -sarjan perusmalli, Top-Handle Satchel on hieman pienempi kuin mini cutout -kangaskassi. Jos siis etsit virtaviivaisempaa laukkua, valitse Kasinta Raffia -sarjan käsilaukku. Tässä laukussa on tekonahkaiset yläkahvat ja läppäsuljenta, joka on varmistettu kääntölukolla. Tämän laukun kantamisessa on vaihtoehtona irrotettava ristikkohihna ja läpikahva, joten voit käyttää kumpi on kätevämpi.
Katey Mini Croc -olkalaukku
Katey Mini Croc Shoulder Bag -olkalaukusta pitäville, mutta hieman tilavampaa laukkua etsiville Katie Mini Croc Satchel -olkalaukku voi olla oikea valinta. Siinä on samat värit ja kuviot kuin aiemmassa olkalaukussa, mutta siinä on paljon tilavampi sisustus, joka sopii täydellisesti niille, jotka kantavat enemmän tavaroita mukanaan. Katey Mini Croc Shoulder Bag -olkalaukun tapaan myös siinä on krokotiilikuvioinen, keinonahkainen muotoilu ja irrotettava poikkihihna.
Trendikkäiden ja laadukkaiden laukkujen ohella Guess-brändi tunnetaan muun muassa puhelinsuojistaan ja -koteloistaan. Nämä ikonisella logolla koristellut kotelot eivät ainoastaan suojaa puhelintasi mahdollisilta iskuilta, vaan tuovat puhelimeesi myös muodikkaan lisävivahteen. Meikkejä rakastaville naisille Guess tarjoaa valikoiman kauniita erikokoisia meikkipusseja, joihin mahtuvat kaikki meikit ja hajuvedet.
Miinto on maailmanlaajuinen alusta muodille
Miinto on maailmanlaajuinen muotialusta, joka keskittyy tarjoamaan tuotemerkkejä ja vaatteita, jotka ovat kuratoitu juuri sinun tarpeisiisi. Meillä on merkkivalikoimia yli 100 maasta, ja toimitamme trendikkäimmät ja muodikkaimmat vaatteet suoraan sinulle maailmanlaajuisen toimituksen avulla.
Konrad Kierklo ja Mike Radoor perustivat Miinton vuonna 2009 yhdistääkseen muotitietoiset asiakkaat putiikkeihin ympäri maailmaa. He halusivat varmistaa, että ihmiset pääsevät käsiksi kaikkiin tuotemerkkeihin ja muotiin, joita heidän pienessä tanskalaisessa kotikaupungissaan ei ollut saatavilla. Miinton missio on siitä lähtien ollut sen liiketoiminnan keulilla.
Vaikka asiakkaitamme on tällä hetkellä pääasiassa Alankomaissa, Tanskassa ja Norjassa, laajennamme jatkuvasti uusille markkinoille. Uskomme, että kaikilla pitäisi olla mahdollisuus saada kauniita ja tyylikkäitä vaatteita. Yrityksemme tehtävänä on näin voimaannuttaa asiakkaitamme, ja mielestämme asiakkaamme ansaitsevat parasta parhaista.
Autamme kumppaneitamme menestymään
Kivijalkamyymälät ovat viime vuosina vähentyneet ratkaisevasti, kun yhä useammat ihmiset tekevät ostoksia verkossa. Maailmanlaajuinen pandemia teki niin ikään hallaa kivijalkamyymälöille, kun taas verkkokauppa lisääntyi ratkaisevasti. Siksi kannattaakin muistaa, että yhteistyökumppanuus kanssamme voi varmistaa, että liikkeesi on suojattu ja menestyy digitaalisella aikakaudella.
Miinto ja boutique-kumppanimme ovat ylpeitä valitsemastaan linjasta. Voimme nimittäin tarjota kuluttajille parasta, koska valitsemme kumppanimme huolellisesti. Tarjoamme boutique-kumppaneillemme vertaansa vailla olevan pääsyn muotia rakastavien asiakkaiden globaaleille markkinoille. Tavoitteenamme on, että alustallamme on lopulta laajin tuotevalikoima. Keskittymällä monimuotoisuuteen kaikki asiakkaamme voivat löytää juuri sen, mitä he tarvitsevat ilmaistakseen itseään ja ollakseen oma itsensä.
Uskomme vakaasti, että kumppaniemme menestys on myös meidän menestyksemme. Siksi teemme kovasti töitä varmistaaksemme, että he menestyvät kaikilla osa-alueilla. Autamme nopeasti kasvavia yrityksiä löytämään loputtomia mahdollisuuksia tavoittaa uusia asiakkaita. Tähän kuuluu, että tarjoamme heille heidän tarvitsemiaan tietoja ja työkaluja, alan asiantuntijoiden näkemyksiä ja henkilökohtaista opastusta. Meidän avullamme heidän menestyksensä nousee korkealle.
Muotiteollisuus on pitkään kamppaillut ylituotannon kanssa
Kun valmistetaan enemmän vaatteita kuin voidaan myydä, puhutaan ylituotannosta - eikä tämä ole lainkaan hyvä asia. Ylimääräinen varasto ei ainoastaan aiheuta jätettä, vaan se myös rasittaa planeetan jo ennestään rajallisia resursseja. Mutta toivoa on olemassa. Kuluttajat ovat yhä tietoisempia ylituotantoon liittyvistä ongelmista, ja he alkavat vaatia muutosta vaatetusalan brändeiltä.
Otamme huomioon myös yhteistyökumppanimme tilanteet ja pyrimme parantamaan sellaisia käytäntöjä, jotka rasittavat maapalloamme. Siksi autammekin lukuisia boutique-kumppaneitamme menestymään ja poistamaan kestämättömät käytännöt, jotka tällä hetkellä vaivaavat koko muodin alaa. Haluamme, että muoti olisi pitkällä aikavälillä sellaisessa kestävän kehityksen tilassa, jotta ylituotantoa ei tarvitsisi enää harjoittaa.
Kun jotkut liikkeet kiirehtivät luomaan lisää tarjontaa, Miinto yhdistää asiakkaat liikkeisiin, joilla on jo tuotteita varastossa. Olemme samalla täysin digitaalisia, joten meillä ei ole varastoja tai logistiikkaa. Kaikki tuotteemme toimitetaan yli 2000 boutique-kumppanin kautta, jotka ovat kotoisin kaikkialta maailmasta.