Pidennetty palautus* 8. tammikuuta asti

Pidennetty palautus* 8. tammikuuta asti

Maailman parhaat muotiliikkeet yhdessä paikassa I Ilmainen toimitus yli €100 ja pidennetty palautus* 8. tammikuuta asti

Ilmainen toimitus yli €100 tilauksiin

Paluu 8. tammikuuta asti

FJÄLLRÄVEN

Fjällräven on brändi, jolle luonnonsuojelu on äärimmäisen tärkeää. Tuote, joka on paitsi pitkäikäinen myös helposti korjattavissa, on ympäristön kannalta parempi vaihtoehto. Näin ajattelemme myös Miintossa, jossa vastustamme muodin ylituotantoa. Fjällräven valmistaa ulkoiluvaatteita, kuten takkeja, housuja ja T-paitoja, sekä laukkuja. Vaatteet ja laukut on valmistettu kestävistä materiaaleista, ja niissä on käytännölliset mallit, jotka tekevät niistä erittäin hyödyllisiä. Fjällrävenin vaatteita ei tuoteta tarpeettomasti, ja Miinto osallistuu yhdessä brändin kanssa ilmaston ja luonnon suojeluun.

Suosittua Fjällräven Kånken -reppua on saatavana monissa eri väreissä ja koissa. Se on lasten ja nuorten suosikki, ja sen löytää usein koululaisten ja opiskelijoiden selästä. Miintolla on laaja valikoima Fjällräven-tuotteita, ja lisäämme jatkuvasti uusia, joten voit olla varma, että saat aina tämän suositun tuotemerkin uusimmat mallit.


Fjällräven kannustaa liikkumaan ulkona


Fjällrävenin tavoitteena on kannustaa yhä useampia ihmisiä liikkumaan ulkona ja helpottaa luonnossa liikkumista ja tutkimista. Fjällrävenin tuotteiden merkittävimpiä puolia ovat sen pitkäikäisyys, toimivuus ja kyky pysyä ajan mittaan ajankohtaisena. Tuotteet suunnitellaan mahdollisimman pitkäikäisiksi ja käyttäjäystävällisiksi.

Fjällräven ei säästä laadusta tai toiminnallisuudesta eikä kehitä tavaroita, jotka näyttävät vanhentuneilta jo muutaman muotikauden jälkeen. Päinvastoin, Fjällräven luo tuotteita, jotka kestävät vuosikymmeniä ja jotka usein siirtyvät sukupolvelta toiselle. Vuoden 1974 Expedition-sarja, jonka Fjällräven on uudistanut kestävän kehityksen näkökulmasta, on edelleen loistava esimerkki perustajansa arvostuksesta luontoa kohtaan ja pioneerihengestä.

Jokainen Fjällrävenin valmistama takki on tarkoitettu kestämään Pohjoismaiden ankarat talvet. Jotta pysyisit lämpimänä ja kuivana kosteasta talvisäästä huolimatta, harkitse Greenland-takkeja, joissa on pörröinen ja eristävä vuori. Fjällräven valmistaa muodikkaita takkimallistoja, jotka on valmistettu pitkäikäisistä kankaista, minkä ansiosta takkisi palvelee sinua hyvin monena tulevana vuodenaikana. Älä unohda myöskään Miinton myymiä Fjällräven-lompakoita. Fjällrävenin lompakoiden yksinkertainen ja koruton ulkopinta kätkee sisäänsä useita säilytystaskuja.


Kestävää kehitystä ja ympäristölle ystävällistä tuotantoa


Materiaalien valinta, jossa arvioidaan niiden vaikutusta ympäristöön sekä niiden käyttökelpoisuutta ja kestävyyttä, on toinen tärkeä osa ympäristön kannalta kestävää suunnittelua. Fjällrävenilla suositaan orgaanisia, uusiutuvia ja kierrätettyjä materiaaleja, ja yritys käyttää tavaroidensa valmistuksessa vain hiilidioksidivapaita pintahartseja.

Fjällräven on liittynyt taisteluun vihreämmän maailman puolesta, kuten monet muutkin edustamamme tuotemerkit. Yritys on hyvin tietoinen siitä, miten kaikki tekemisemme vaikuttaa ympäristöömme ja siinä eläviin ihmisiin ja eläimiin. Suunnitellessaan laukkujaan, reppujaan, takkejaan ja housujaan ruotsalainen tuotemerkki ajattelee ympäristöä sekä käyttämiensä materiaalien että vaatteiden ja varusteiden valmistuspaikkojen osalta. Fjällräven huolehtii ympäristöstä alusta loppuun, joten voit olla varma, että brändin tuotteet eivät ole vain yksinkertaisia ja hyödyllisiä, vaan myös ympäristölle ystävällisempiä.


Fjällräven perustettiin, jotta luontoon pääseminen mahdollistuisi paremmin


Åke Nordin perusti Fjällrävenin tarkoituksenaan lisätä ihmisten mahdollisuuksia päästä luontoon. Luonto, joka ympäröi häntä lapsena ruotsalaisessa Ornskoldsvikin kaupungissa, antoi hänelle koko elämänsä ajan inspiraatiota tuleviin pyrkimyksiinsä. Nordin rakensi ensimmäisen reppunsa puukehikosta vanhempiensa luona lainattujen työkalujen avulla. Näin hän ideoi laukun, johon mahtuisi kaikki hänen varusteensa ja joka kulkisi mukavasti selässä.

Kymmenen vuotta myöhemmin, vuonna 1960, Åke perusti virallisesti Fjällrävenin, jonka me kaikki tunnemme nykyään. Käyttäen samaa konseptia kuin hänen puurunkoinen laukkunsa, Åke loi alumiinirunkoisen laukun, joka oli huomattavasti kevyempi – kestävyydestä tinkimättä. Kymmenen vuotta myöhemmin Fjällräven laajensi tuotevalikoimaansa telttoihin, makuupusseihin, takkeihin ja housuihin.

Toimitettuaan Fjällrävenin reput ja teltat eräälle Grönlantiin suuntautuneelle retkikunnalle, ryhmä palasi turvallisesti, mutta oli lopulta tyytymätön toisen toimittajan hankaliin ja vanhentuneisiin vaatteisiin. Åke otti vastaan haasteen suunnitella paremmin istuvia vaatteita ja alkoi kehittää ratkaisua.

Hän käytti materiaalia, jota ei aikoinaan pidetty telttoihin sopivana, ja muisteli lapsuuden yhteisiä muistoja, joissa vaatteet oli päällystetty hiihtovahalla, jotta ne pysyivät kuivina ja suojattuina lumelta ja tuulelta. Soveltamalla tämän vahan erityissovitusta tästä uudesta materiaalista valmistettuihin vaatteisiin hänen vaatteensa olisivat tuulenpitäviä, hengittäviä ja vedenkestäviä. Mallisto nimettiin Grönlannin retkikunnan mukaan, ja se asetti standardin tuleville päällysvaatteille.


Känken-reppu on brändin lippulaiva


70-luvun lopulla tutkimukset paljastivat, että vajaa 80 prosenttia Ruotsin väestöstä kärsi selkäkivuista, ja niiden esiintyvyys kouluikäisten lasten keskuudessa oli kasvussa. Koulureppuja kannettiin tuolloin usein toisella olalla, ja niitä pidettiin ongelman aiheuttajana. Åke Nordin loi Känken-repun yhteistyössä partiolaisjärjestön kanssa tuttuun tapaansa intuitiivista luonnettaan käyttäen. Känken-reppu, jossa on kaksi olkahihnaa ja tilaa kahdelle A4-kansiolle, oli heti menestys. Reppu voittaa edelleen niin nuorten kuin vanhojenkin sydämet ympäri maailmaa.

Känken-repun saama valtava arvostus johtuu sen huomaamattomasta mutta käytännöllisestä muotoilusta, kestävästä rakenteesta, pienestä painosta sekä veden- ja liankestävyydestä. Legendaarinen laukku on olemassa juuri sinua varten, ja sitä saa nykyään useissa eri väreissä ja koossa. Fjällräven Känken -mallisto koostui alun perin vain repusta, mutta nyt yritys on laajentanut sitä alkuperäisen reppumallin lisäksi useilla erilaisilla pusseilla ja laukuilla.


Yksinkertaista ja monikäyttöistä


Brändi panostaa paljon siihen, että mallit ovat yksinkertaisia ja hyödyllisiä. Esimerkiksi heidän housunsa voidaan muuttaa shortseiksi yksinkertaisella vetoketjulla. Samoin löytyy takkeja, joissa on korkeat kaulukset, ja huput, jotka voidaan ottaa pois, sekä alaosat ja hihat, joita voidaan säätää - ja niin edelleen.

Toiminnallisuus on keskeistä Fjällrävenin pyrkimyksissä luoda toimivia, pitkäikäisiä ja ajattomia ulkoiluvaatteita ja -varusteita, jotka ovat osa ulkoiluvaatekaappia vielä vuosia ja saavat yhä useammat miehet, naiset ja lapset kiinnostumaan ulkoilusta. Sinun ei kannata jättää käyttämättä tilaisuutta tutustua Miinton laajaan Fjällräven-valikoimaan.


Miinto


Miinto pyrkii olemaan maailman käyttäjäkeskeisin muotialusta, joka tarjoaa korkealaatuisia, paikallisesti luotuja tuotteita. Konrad Kierklo ja Mike Radoor perustivat Miinton vuonna 2009 auttaakseen yksityishenkilöitä löytämään tuotemerkkejä ja tyylejä tanskalaisesta yhteisöstään. Miinton päätarkoitus on yhdistää muotiharrastajat maailman huippuputiikkeihin. Toimimme lähes 15 maassa, ja päämarkkina-alueinamme ovat Alankomaat, Tanska ja Norja. Alustamme tavoitteena on voimaannuttaa planeetan parhaiten pukeutuneita ihmisiä. Perinteiset liikkeet voivat menestyä sähköisessä kaupankäynnissä meidän avullamme.


Miinton liittolaiset


Valitsemme putiikkikumppanit huolellisesti, jotta voimme taata asiakkaillemme pääsyn erinomaisiin, käsityönä valmistettuihin, paikallisesti tuotettuihin tuotteisiin. Vastineeksi tavoitamme hyvin toimeentulevien muotiharrastajien maailmanlaajuisen yleisön. Toivomme, että jokainen asiakas löytää jotain, joka saa hänet tuntemaan olonsa hyväksi. Menestyksemme riippuu kumppaneistamme. Teemme kovasti töitä varmistaaksemme heidän menestyksensä. Autamme organisaatioita kehittymään kasvattamalla niiden palvelemien asiakkaiden määrää ja tarjoamalla niille tietoa, resursseja ja asiantuntemusta.


Ylituotantoa alas


Yksi tärkeimmistä painopisteistämme on vaatteiden ylituotannon vähentäminen ja putiikkikumppaneidemme auttaminen. Kestävämmän muotialan luomiseksi meidän on poistettava kestämättömät käytännöt, kuten ylituotanto. Ohjaamalla asiakkaat vähittäiskauppiaille, joilla on tuotteita varastossa, estämme yrityksiä tuottamasta ylimääräistä varastoa ja hyödynnämme olemassa olevia resursseja paremmin. Koska Miintolla ei ole varastoja, asiakkaat tekevät tilaukset 2000 kumppanimme kautta.

Nollaa suodattimet

Fjällräven

Sivu 1 of 1