Pidennetty palautus* 8. tammikuuta asti

Pidennetty palautus* 8. tammikuuta asti

Maailman parhaat muotiliikkeet yhdessä paikassa I Ilmainen toimitus yli €100 ja pidennetty palautus* 8. tammikuuta asti

Ilmainen toimitus yli €100 tilauksiin

Paluu 8. tammikuuta asti

OAKLEY

Oakley on yksi maailman tunnetuimpia aurinkolasimerkkejä, joka on tunnettu myös urheilukäyttöön tarkoitetuista aurinko- ja silmälaseista. Merkin tunnistaa saranoissa olevasta O-kirjaimesta. Oakley-aurinkolasit ovat erityisesti (mutta ei pelkästään) huippu-urheilijoiden suosiossa ensiluokkaisten linssien, erinomaisen optiikan ja täydellisen istuvuuden vuoksi. Sittemmin brändi on tunnettu myös vaatemallistoistaan, joihin kuuluu huppareita ja villapaitoja, T-paitoja, housuja ja shortseja. Oakley valmistaa myös kelloja ja reppuja.

Oakley, Inc. yritys pitää päämajaansa Lake Forestissa, Kaliforniassa ja samalla se on tunnettu brändinä, jolla on intohimoa luovuuteen ja innovointiin. Sen nimi yhdistetään ulkoiluun ja vaativaan urheiluun sekä tietenkin tyyliin ja kilpailuun. Oakleyn tavoitteena on valmistaa tuotteita, jotka kestävät kovia olosuhteita.


Oakleyn käyttäjät ovat rohkeita ja tyylikkäitä, vaan eivät muodin orjia


Oakley-asiakas on rohkea ja uskollinen itselleen. Hän haluaa myös haasteita ja arvostaa muotoilua. Hän on tietoinen trendeistä, mutta hänen ei ole muodin orja. Oakleytä pidettiin amerikkalaisen vastakulttuurin ruumiillistumana suurimman osan 1990-luvun alusta 1990-luvun puoliväliin. Tämä auttoi yrityksen tunnettuutta ja vakiinnutti Oakleyn itsenäisyyttä ja ainutlaatuisuutta kunnioittavan yrityksen aseman.

Oakley on visionäärinen yritys, joka on sitkeydellä ja kärsivällisyydellä luonut nimestään yhden maailman tunnetuimmista tuotemerkeistä. Laatua rakastava Oakley-asiakas maksaa enemmän saadakseen viimeisimmät innovaatiot silmälasituotteista, jotka on tarkoitettu kestämään vaativimpia aktiviteetteja. Ei olekaan ihme, että Oakley sponsoroi usein extreme-urheilulajeja ja muiden alojen suunnannäyttäjiä.


Oakleyn historia


Oakleyn perustajalla James Jannardilla oli idea moottoripyörän kahvasta, jonka hän halusi valmistaa hydrofiilisesta kumista. Jannard patentoi nimen Unobtanium ja nimesi yrityksen Oakley-koiransa mukaan. Alkupääomaa Jannardilla oli yrityksen perustamiseen vain 300 Yhdysvaltain dollaria.

1980-luvulla brändi toi markkinoille ensimmäiset suojalasit ja hiihtolasit. 90-luvun puolivälistä lähtien Oakley Bladet ja muut tuotesarjat alkoivat nousta suosioon ja tunnettuuteen. Esimerkiksi ikoninen Holbrook-sarja oli yksi näistä malleista. Urheilijat ja extreme-urheilun harrastajat ovat alusta alkaen mukana kehysten suunnittelussa, ja he osallistuvat vahvasti materiaalien ja toimintojen suunnitteluun.

Oakleyn historian aikana luodut keksinnöt ja uusien tuotteiden kehittäminen ovat johtaneet 600 maailmanlaajuiseen patenttiin ja hallitsevan, välittömästi tunnistettavan maailmanlaajuisen tuotemerkin kehittymiseen. Oakley-aurinkolasien korvapidikkeet koostuvat edelleen Unobtainium-materiaalista. Jannardin tuotteet ovat sekä teknisesti että esteettisesti ylivoimaisia verrattuna siihen, mitä useimmiten on saatavilla.

Oakley on tätä nykyä ranskalais-italialaisen EssilorLuxottica SA:n täysin itsenäinen tytäryhtiö. Kansainvälinen ja alansa johtava yritys luo, valmistaa ja myy reseptillä saatavia silmälaseja, aurinkolaseja, optisia laitteita ja silmälaseja.


Markkinoiden suosituimpia Oakley-laseja


Muutamia suosituimpia aurinkolasimalleja Oakleylta ovat esimerkiksi Holbrook, Sutro ja Radar EV Path. Suosituimpien tuotteiden valikoimassa on useita patentoituja aurinko- ja silmälaseja, joihin kuuluvat esimerkiksi Prizm-silmälasit teräväpiirto-optiikalla varustettuna.

Alkuperäinen Holbrook-malli teki tietä tuleville Holbrook-mallistoille tämän legendaarisen mallin ansiosta. Alkuperäisen Holbrook-mallin avaimenreiän muotoinen nenäsilta ja taipuvat sangat antavat näille laseille täydellisen istuvuuden tunteen. Erittäin vahvat ja kevyet O-matter- kehykset kruunaavat koko komeuden. Holbook-mallia on saatavilla PRIZM Lens Technology -linssiteknologialla varustettuna, joka lisää kontrastia ja tuo enemmän väriä ympäristöön.


Oakley Sutro ja Radar EV Path ovat tämän päivän lippulaivoja


Perinteiset urheilulasit kokivat melkoisen yllätyksen, kun Oakley Sutro -lasit tulivat markkinoille. Tiiviisti istuvat lasit erottuvat omaleimaisen ja monipuolisen muotoilun ansiosta, joka suojaa tuulelta ja säältä. Se on saanut innoitteensa kaupunkipyöräilijöiden päivittäisistä aktiviteeteista. PrizmTM-linssiteknologia on aktiivisten urheilijoiden suosikki edelleen. Sutro on urheilun ja lifestylen yhdistävä aurinkolasimalli. Näissä tyylikkäissä aurinkolaseissa on edistyksellisintä urheiluteknologiaa, jota vain Oakley voi tarjota, Voit kustomoida niistä kaiken – kehyksistä linsseihin – oman makusi mukaiseksi.

Oakley Radar EV Path -aurinkolasit ovat huippuluokan urheilulaseja, jotka on luotu eri urheilulajeja ajatellen, kuten juoksuun, pyöräilyyn, hiihtoon tai kiipeilyyn. Aurinkolasit säilyttävät maksimaalisen kontrastin kaikissa sääolosuhteissa. Prizm Trail -linssi on kehitetty nimenomaan maastopyöräilyyn. Siinä korostuvat punaiset ja ruskeat sävyt, jotta puiden juuret, puut ja itse polku näkyisivät mahdollisimman hyvin. Oakleyn Unobtanium-kumia on käytetty nenäsillassa ja sangoissa. Radar EV -aurinkolasit ovat todella kevyet.


Tour de France -mallisto kunnioittaa Ranskan ympäriajoa


Oakley on lanseerannut myös rajoitetun Tour De France -erän, johon valmistaja kertoo ottaneensa inspiraationsa Ranskan ympäriajon pokaalin monimutkaisista kuvioista. Mallistoon kuuluu pyöräilyaurinkolaseja, joihin kuuluvat Kato, Jawbreaker, Sutro Lite ja Holbrook -mallit. Uusin malli juhlistaa Ranskan Tour de Francea hillityllä teemalla ja vaaleansinisillä korostuksilla.

Mallistoon kuuluvat Jawbreakerit ovat saatavilla keltaisina Prizm-teknologialla varustetuilla mustilla linsseillä ja kirkkailla kehyksillä. Jawbreaker on Oakleyn urheilumalli, jossa on Switchlock-teknologia, jonka avulla voit helposti vaihtaa linssejä ja sankoja, joita voidaan säätää kolmeen eri pituuteen kypärien yhteensopivuutta ajatellen.

Oakley Kato on futuristisen näköinen aurinkolasimalli. Se on varustettu erityisesti suunnitellulla kehyksellä, joka mukautuu kasvojen piirteisiin. Mukavuutta on haettu myös useilla erilaisilla nenätyynyillä.


Miinto kerää kivijalkaliikkeiden valikoimaan yhteen paikkaan


Miinto on muodikas verkkokauppa, josta asiakkaamme voivat löytää täydelliset vaatteensa ja asusteensa. Tarjoamme parhaan valikoiman suunnittelijoiden vaatteita edulliseen hintaan. Miinto luotiin kuromaan umpeen kuilu muotitietoisten asiakkaiden ja heidän suosikkikauppojensa välillä. Nykyään se pysyy uskollisena alkuperäiselle missiolleen yhdistämällä muotikaupat yhteen verkkokauppaan.

Asiakkaitamme on ympäri Alankomaita, Tanskaa ja Norjaa, mutta ei pelkästään näissä maissa. Laajennamme jatkuvasti, ja olemme tällä hetkellä läsnä 14 eri markkina-alueella. Haluamme ajatella, että asiakkaamme ovat planeetan parhaiten pukeutuneita ihmisiä. Kun maailma kehittyy jatkuvasti, kivijalkaliikkeet kohtaavat uusia haasteita kilpaillessaan verkkokauppojen kanssa. Siksi teemme yhteistyötä heidän kanssaan. Kumppanuutemme ansiosta kivijalkamyymälät voivat menestyä digitaalisella aikakaudella.


Miinto tekee yhteistyötä johtavien muotiliikekumppaneiden kanssa


Nautimme yhteistyöstä samanhenkisten yrittäjien kanssa ympäri maailman. Panostamme vahvasti monimuotoisuuteen, sillä asiakkaillemme on tärkeää löytää tarpeisiinsa sopivia ja tyyliltään ajattomia tuotteita. Tekemällä tiivistä yhteistyötä voimme tarjota ensiluokkaisia tuotteita ihmisille ympäri maailmaa.

Liiketoimintamallimme tarkoittaa, että voimme menestyä vain silloin, kun boutique-liikekumppanimme menestyvät; siksi teemme kaikkemme varmistaaksemme, että he menestyvät kanssamme. Teemme heidän kanssaan yhteistyötä, jotta voimme vastata asiakkaiden vaatimuksiin maailmanlaajuisesti - kasvattamalla merkittävästi heidän asiakaskuntaansa ja tarjoamalla heille tietoja, työkaluja, näkemyksiä ja opastusta, jotta he voivat kasvaa ja myydä enemmän tuotteita.


Ylituotanto muotiteollisuudessa ja Miinton ratkaisu ongelmaan


Uskomme, että kestävä muotiteollisuus on sellaista, jossa ei ole ylituotantoa. Yksi tapa, jolla vähennämme sitä, on yhdistää asiakkaat kumppaneihin, joilla on varastoissaan heidän etsimänsä tuotteet. Tämä vähentää ylituotantoa, sillä meillä ei ole omia varastoja lainkaan. Kun asiakkaat ostavat Miintolta, kaikki tuotteet toimitetaan yli 2000 boutique-liikekumppanin verkostomme avulla.

Miinto on uraauurtava verkkokauppa liiketoimintamallinsa ansiosta, sillä samaan aikaan se sekä helpottaa kuluttajien ostotottumuksia, vaatimuksia ja tarpeita että tekee oman osuutensa muotiteollisuuden - tai ylipäätään teollisuuden - ylituotannon kitkemiseksi. Miinto on tämän päivän ja tulevaisuuden muodin verkkokauppa.

Nollaa suodattimet

Oakley

Sivu 1 of 21