Tommy Hilfiger on miljardien dollareiden arvoinen vaateyritys, jonka tuntevat kaikki. Tämä brändi käyttää omaleimaisesti perinteisiä värejä: punaista, valkoista ja sinistä, jotka ovat vedonneet monenlaisiin faneihin. Classic American Cool -tyyli tuo perinteiseen amerikkalaiseen tyyliin särmikkyyttä käyttämällä vaatteissa nykyaikaisia leikkauksia ja yksityiskohtia. Suunnittelussa painotetaan minimalismia, tyylikkäitä linjoja ja urheilullista tunnelmaa.
Brändi pyrkii uhmaamaan rajoja ja rohkaisemaan yksilöllisyyteen. Tommy Hilfiger ammentaa inspiraationsa amerikkalaisen pop-kulttuurin klassisista elementeistä ja perinteistä. Tommy Hilfigeriltä on Miintolla saatavana vaatteita naisille, miehille ja lapsille. Miintolla valikoimassamme on brändin alamallistoja, joihin kuuluvat Tommy Hilfiger Tailored -mallisto sekä rennon tyylikäs Tommy Jeans -mallisto.
Amerikkalaisen muodin edelläkävijä
Tommy Hilfigeria pidetään amerikkalaisen muodin edelläkävijänä. Se käyttää hyvin tunnettuja mallistoja ja päivittää ne nykyaikaisella vivahteella, mikä näkyy usein suunnittelun hienouksissa. Yritys perustettiin kunnianosoitukseksi amerikkalaiselle tyylille, joka perustuu ajatukseen, että vaatteiden tulisi olla mukavia mutta samalla muodikkaita.
Voit nopeasti piristää ulkonäköäsi ostamalla muodikkaan paidan tai mukavat stretch-farkut Hilfigerin uusimmasta valikoimasta. Mallistoista löydät kaiken, mitä tarvitset kehittääksesi oman ainutlaatuisen tyylitajusi. Brändin asusteita ovat muun muassa kengät, takit, lompakot ja niin edelleen. Hilfiger esittelee joka vuosi laajan valikoiman tuotteita, jotka sisältävät mielenkiintoisia uusia komponentteja.
Tommy Hilfigerin valmistamat jalkineet ovat tunnettuja sekä innovatiivisesta muotoilustaan että erinomaisesta laadustaan. Toiminnallisen muotoilun omaavat tennarit, trendikkään retrotyyliset saappaat ja hienosta nahasta valmistetut sandaalit ovat hyviä esimerkkejä tästä Muodikkaat jalkineet miehille, naisille ja lapsille ovat Tommy Hilfigerin erikoisalaa. Brändin kengät on rakennettu kestämään pitkään ja ne voittavat nopeasti kantajansa suosion.
Brändin historiasta
Kun Tommy Hilfiger lanseerattiin ensimmäisen kerran 1980-luvulla, kesti jonkin aikaa ennen kuin yritys sai julkisuutta. Vuonna 1985 Tommy Hilfiger sai ensimmäisen merkittävän mainoksensa näkyvälle paikalle New Yorkin Times Squarelle. Tämä merkitsi merkittävän aikakauden alkua, sillä muutamaa vuotta myöhemmin Hilfigeria verrattiin Calvin Kleinin kaltaisiin johtaviin miehille suunnattuihin merkkeihin.
1990-luvun ensimmäiseen vuosikymmeneen mennessä harva oli kuullut Tommy Hilfigerista tuotemerkkinä. Nousevat räppärit ja esiintyjät alkoivat käyttää brändin vaatteita ja asusteita, kun hiphop-musiikki alkoi kasvattaa suosiotaan. Tommy Hilfigerista tuli tunnettu juurikin hiphop-kulttuurin kasvun ansiosta. Wu-tang Clan, Snoop Dogg ja muut 1990-luvun hiphop-artistit käyttivät usein Tommy Hilfigerin vaatteita näkyvästi julkisuudessa. Kun Snoop Dogg kuvattiin ensimmäistä kertaa Tommy Hilfigerin vaatteissa, oli tämä ikoninen hetki, joka käynnisti tuotemerkin julkkiksia sisältävien mainosten lumipalloefektin.
Warner Brothersin studiokauppa julkaisi eksklusiivisen Bugs Bunny -pehmolelun, joka oli pukeutunut Tommyn asuun. Beverly Hills 90210 -tähti Brian Austin Green otettiin kiinni esittelemässä uutta Tommy Hilfiger -vaatekaappiaan. Michael Jackson kuvattiin Hilfiger-pusero yllään massojen lukemassa ja Vibe-lehdessä julkaistussa lehdessä. Hilfigerin suosio ei ole koskenut vain musiikkiteollisuutta, vaan yleisesti viihdeteollisuutta ja jopa Formula 1 -maailmaa, jossa Lewis Hamilton on esimerkiksi aloittanut yhteistyön brändin kanssa.
Tunnistettavat värit ja tyylit
Tommy Hilfiger on brändi, joka ei ainoastaan kestä ajan hammasta, vaan myös tarjoaa meille jatkossakin parasta parhaista, ikonista punaista, valkoista ja sinistä, jonka olemme oppineet tuntemaan ja rakastamaan. Tommy Hilfiger -brändillä on kunnianhimoinen tavoite viedä muoti uusille vuosikymmenille tuottamalla mallistoja, jotka on valmistettu kokonaan ympäristöystävällisistä materiaaleista. Yrityksen tavoitteena on, että tämä yhdessä pakkausten määrän vähentämiseen ja materiaalien kierrättämiseen tähtäävien ponnistelujen kanssa varmistaa sekä tuotemerkin että maailman pitkän aikavälin menestyksen.
Kun hankit Tommy Hilfiger -vaatteesi Miintolta, voit tuoda esiin oman tyylitajusi ja näyttää parhaimmalta. Tutustu Tommy Hilfigerin laajaan valikoimaan miesten, naisten ja lasten vaatteita, jalkineita ja asusteita. Tommy Hilfigerin miesten mallisto sisältää monipuolisen valikoiman vaatteita, jotka sopivat erilaisiin tilanteisiin. T-paitoja ja housuja rennolle iltaretkelle, pukuja, jotka korostavat yksilöllisyyttäsi. Älä unohda myöskään tyylikkäitä, istuvia paitoja, jotka saavat päät kääntymään.
Täydennä ulkoasuasi Tommy Hilfigerin asustevalikoimalla, kuten kengillä, vöillä ja kelloilla merkin laajasta mallistosta. Tommy Hilfigerin naisten mallisto sisältää kaiken, mitä nainen voi vaatekaapiltaan toivoa: se viestii jotain olennaista hänen luonteestaan. Miintolla on saatavilla mekkoja, jotka tekevät sinusta tilaisuuden keskipisteen. Tommy Hilfiger voi tarjota sinulle korkealaatuisia vaatteita ja asusteita, jotka täydentävät ulkoasusi.
Toimivia yhdistelmiä Tommy Hilfigerillä
Tommy Hilfigerin mallistosta on helppo koota toimiva perusvaatetus, joka istuu moitteettomasti yhteen. Näin varmistat, että sinulla on aina kaapissasi toimiva ja tyylikäs asu kiireisiä arkiaamuja varten, kun sinun on päästävä nopeasti ovesta ulos. Ulkonäkö viimeistellään asusteilla, kuten laadukkailla vöillä, laukuilla, lompakoilla ja kengillä.
Tommy Hilfigerin täyttämä vaatekaappi on sellainen, josta on hyötyä vuodesta toiseen niin miehille kuin naisillekin. Siihen kuuluu ajattomia vaatekappaleita, kuten asialliset kauluspaidat tai tyylikkäät bleiserit sekä hyvin istuvat housut. Perinteinen asu voidaan päivittää uudella ilmeellä lisäämällä siihen väriläiskiä tuovia asusteita sekä uusia vaatekappaleita joka kausi julkaistavasta mallistosta.
Tommy Hilfigerin naisille suunnittelemat suositut vaatekappaleet ovat esimerkiksi mekkoja, klassisia puseroita ja klassisia neuleita. Lisäksi näyttävän logotekstin viimeistelemät tuotteet, kuten alusvaatteet, sukat ja laukut, ovat yrityksen tunnistettavia elementtejä. Nuorekkaat kauluspaidat, mukautuvat neuleet, pique-paidat, rugbypaidat ja chinot ovat Tommy Hilfigerin miesten tyylin kulmakiviä.
Miinton tausta
Miinton missiona on olla maailman käyttäjäkeskeisin muotialusta, joka tarjoaa asiakkailleen kuratoidun kokoelman korkealuokkaisia, paikallisesti valmistettuja tuotteita. Entiset luokkatoverit Konrad Kierklo ja Mike Radoor perustivat Miinton vuonna 2009 auttaakseen ihmisiä löytämään tuotemerkkejä ja tyylejä, joita ei ollut saatavilla heidän pienessä tanskalaisessa kylässään. Perustamisestaan lähtien Miinton päätavoitteena on ollut yhdistää maailman vaativimmat muotiharrastajat ja parhaat boutique-liikkeet eri puolilta maailmaa. Päämarkkina-alueemme ovat Alankomaat, Tanska ja Norja, mutta olemme laajentuneet nopeasti ja toimimme jo lähes 15 maassa. Uskomme, että alustamme käyttävät ihmiset ovat planeetan parhaiten pukeutuneita ihmisiä, ja alustamme tehtävänä on antaa heille tämä valta. Tekemällä yhteistyötä kanssamme perinteiset kaupat voivat menestyä sähköisen kaupankäynnin nykyaikana.
Miinto ja luotettavat kumppanit
Valitsemme boutique-kumppanimme huolellisesti varmistaaksemme, että asiakkaamme saavat käyttöönsä parhaan mahdollisen valikoiman ensiluokkaisia, käsityönä valmistettuja ja paikallisesti hankittuja tuotteita. Vastineeksi yhdistämme liikkeet ennennäkemättömään määrään hyvin toimeentulevia muotiharrastajia ympäri maailmaa. Koska arvostamme monimuotoisuutta niin paljon, tarjoamme sivustollamme laajan valikoiman tavaroita. Toivomme, että jokainen, joka tekee ostoksia kanssamme, löytää jotain, joka auttaa häntä tuntemaan olonsa mukavaksi sellaisena kuin hän on. Menestyksemme on sidoksissa kumppaneidemme menestykseen. Voimme menestyä vain, jos kumppanimme menestyvät hyvin. Siksi teemme runsaasti ja antaumuksella työtä varmistaaksemme, että he menestyvät. Autamme yrityksiä kasvattamaan tulojaan lisäämällä huomattavasti asiakasmäärää ja tarjoamalla niille tietoa, resursseja ja asiantuntemusta, joita ne tarvitsevat menestyäkseen.
Muotiteollisuuden ylituotantoa vastaan
Yksi tärkeimmistä tavoitteistamme on vähentää laajalle levinnyttä vaatteiden ylituotantoa, minkä lisäksi tuemme boutique-kumppaniemme kasvua. Yhteisönä uskomme, että luodaksemme kestävämmän muotialan, meidän on aktiivisesti pyrittävä poistamaan kestämättömät käytännöt, kuten ylituotanto. Ohjaamalla asiakkaat liikkeisiin, joilla on tuotteita varastossa, vältämme yritysten tarvetta tuottaa lisää varastoa ja hyödynnämme sen sijaan nykyisiä resursseja paremmin. Koska Miintolla ei ole varastoja, mahdollistamme kaikkien asiakkaidemme pystyvän tekemään tilauksensa yli 2000 kumppanimme kautta.