Pidennetty palautus* 8. tammikuuta asti

Pidennetty palautus* 8. tammikuuta asti

Maailman parhaat muotiliikkeet yhdessä paikassa I Ilmainen toimitus yli €100 ja pidennetty palautus* 8. tammikuuta asti

Ilmainen toimitus yli €100 tilauksiin

Paluu 8. tammikuuta asti

VERSACE

Jos olet joskus astunut tavarataloon missä tahansa päin maailmaa, on hyvin todennäköistä, että olet nähnyt Versacen nimen näkyvästi esillä tavaroiden joukossa. Kun näet joitakin Versacen vanhempia mallistoja, ja huomaat, että merkin malleissa ja tuotteissa on kaikissa selvästi italialaista makua. Versace on kuin onkin italialainen muotitalo. Versace ei ole tunnettu ainoastaan korkealaatuisten vaatteiden ja käsilaukkujen valmistajana, vaan tuotemerkki tarjoaa myös valikoiman koruja.

Ihmiset yhdistävät Versacen hienoimpaan mahdolliseen laatuun, joka on yhdistetty jännittävään ja seikkailunhaluiseen suunnitteluun. Asiakkailla ja muodin harrastajilla on erittäin korkeat odotukset Versacea kohtaan aina, kun yritys julkaisee uusia mallistoja maailmanmarkkinoille.


Gianni Versacen muistoa kunnioittaen


Versace-brändi itsessään on kuin synonyymi italialaiselle huippumuodille, ja sen tunnistaa helposti räikeistä kuvioista ja eloisista väripaleteista. Gianni Versace, italialainen muotisuunnittelija, joka eli vuodesta 1946 vuoteen 1997, oli Versace-merkin perustaja. Gianni Versace muutti Milanoon, Italiaan, vuonna 1972 jatkaakseen uraansa muotisuunnittelijana. 70-luvun lopulla hän järjesti kaupungissa muotinäytöksen, jossa hän esitteli ensimmäisen naistenvaatemallistonsa. Gianni Versace oli myös luova voima Miami Vice -televisiosarjassa esitettyjen vaatteiden takana.

Donatella Versace, Giannin sisar, seurasi veljeään Versace-brändiä kantavan muotitalon luovana johtajana Giannin traagisen kuoleman jälkeen vuonna 1997. Se, että Gianni Versacen elämästä, työstä ja poismenosta on tehty televisiosarja, on ainakin jonkinlainen osoitus suunnittelijan merkityksestä muodin ja populaarikulttuurin alalla kaikkialla maailmassa. On tärkeää tunnustaa Gianni Versacen perinnön ja hänen perustamansa muotitalon merkitys. Donatella Versace vastaa edelleen brändin luovasta suunnasta. Versace on pystynyt pysymään perheen suojeluksessa ajan ja peräkkäisten sukupolvien kulumisesta huolimatta.


Useita Versace-mallistoja Miinton kautta


Versacen sateenvarjon alle kuuluu kolme tuotemerkkiä: Versace Collection on suunniteltu vetoamaan laajempaan väestöryhmään. Se on kohtuuhintaisempi kuin alkuperäinen Versace-mallisto. Nuoruuden ja vapauden merkitys ja elinvoima ovat kaksi asiaa, joita Versus Versace juhlistaa. Yrityksen tavoitteena on välittää mielikuva, josta välittyy nuoruuden, vapauden, itsevarmuuden ja nykyhetkessä elämisen tunne. Lopuksi on Versace Home, joka debytoi vuonna 1992 ja koostuu Versacen tunnistettavaan tyyliin suunnitelluista kodin sisätiloista.

Versace Jeans Couture -malliston kohderyhmänä ovat nuoret ihmiset. Malliston nuorekkuus yhdistyy rohkeisiin kuvioihin ja kirkkaisiin väreihin. Kokeileminen on teini-iässä yhtä tärkeää kuin halu ottaa riskejä. Mallistossa on saatavilla niin tyylikkäät leveälahkeiset farkut kuin imartelevat slim-farkut. Löydät malliston minimekot ja muodollisemmat vaatteet iltapuvuille omistetusta osastosta. Arkivaatteet ovat saaneet muodonmuutoksen rohkeampaan suuntaan osana Jeans-mallistoa.

Korkokenkien kanssa osuva valinta on Jeans Couture -malliston mekko, joka sopii tilaisuuteen kuin tilaisuuteen. Mallisto on yllättävänkin monipuolinen. Joissakin käsilaukuissa on niittien ja ketjujen ansiosta sopivaa särmää, kun taas vaaleanpunainen vyölaukku tai purppuranpunainen olkalaukku voi antaa naisellisuutta kokonaisuuteen.

Versus Versace -kellojen ostajakunta koostuu nuorista ja trendikkäistä ihmisistä. Sekä miesten että naisten Versus-kellot ovat väriltään huomiota herättäviä. Näiden elinvoimaisten sävyjen ja huippuluokan muotoilun ansiosta Versus Versace tuotemerkki on erittäin suosittu. Tämän alabrändin hinnat ovat tekijä, joka vaikuttaa osaltaan kellojen ostajakunnan ikään. Ne ovat paljon edullisempia verrattuna kelloihin, joita luksusbrändi Versace myy suoraan. Versacen Versus-kellot ovat olennainen osa jokaista hienostunutta kokonaisuutta niiden kestävän tyylikkyyden ja legendaarisen statuksen vuoksi. Versus Versace -kellomallisto koostuu joko perinteisen tai urheilullisen muotoilun kelloista, joista jokaiselle on ominaista hienostunut toiminnallisuus, ylelliset korostukset ja moitteeton tyyli.


Versace sopii erinomaisesti itseilmaisuun


Yrityksen monet mallistot, kuten Atelier, Collection, Versus ja Versace Jeans, ovat rohkeita tapoja ilmaista itseään. Atelier-mallistossa on ainutlaatuisia malleja, jotka voidaan räätälöidä täysin yksilöllisesti asiakkaalle. Collection-mallisto huokuu naisellista ja aistillista eleganssia. Collection -miesten mallisto sisältää puolestaan omaleimaista särmää, kun taas Versus antaa nuorekkaille vaatteillesi fiksua ja hieman provosoivaa kapinallisuutta. Viimeistele Miinton avulla Versace-ilmeesi brändin halutuilla asusteilla, kuten käsilaukulla ja kengillä, jotka on suunniteltu täydentämään toisiaan saumattoman kokonaisuuden luomiseksi.

Hemmottele itseäsi Versacen uusilla mallistoilla. Voit olla varma, että meiltä ostamasi Versacen vaatteet ovat aitoja, ja voit myös olla varma, että valikoimamme on ajan tasalla uusimpien tyylien ja trendien suhteen. Me Miintossa olemme koonneet kattavan kokoelman Versacen halutuimpia ja ainutlaatuisimpia malleja. Löydät runsaasti tuotteita, joita on saatavilla useissa eri väreissä, koissa ja kuoseissa, mikä takaa, että jokaiselle mieltymykselle, tapahtumalle ja vaatimukselle löytyy jotakin sopivaa.

Versace tarjoaa sekä mies- että naisasiakkaille laajan valikoiman jalkinevaihtoehtoja, joista valita. Katumuotia seuraavia varmasti houkuttelevat mustat nahkaiset nauhalliset nilkkasaappaat tai perinteinen maiharityyppinen kenkä, jossa on ketjuja sekä mattapintainen viimeistely. Olipa kyseessä sitten lenkkarit, tennarit, korkokengät tai sandaalit, Versacella on monia erilaisia vaihtoehtoja ja malleja, joista valita. Riippumatta siitä, miten pukeudut, Miinton valikoimasta löydät Versacen kengät, jotka täydentävät ulkoasusi.


Lisätietoja Miintosta


Miinton missiona on olla maailman käyttäjäkeskeisin muotialusta, jossa asiakkaat voivat tehdä ostoksia heille sopivista, paikallisesti valmistetuista huippuluokan tuotteista. Vuonna 2009 Miinton perustivat Konrad Kierklo ja Mike Radoor, kaksi tanskalaista, jotka kävivät yhdessä koulua, mutta joiden pienessä tanskalaisessa kotikaupungissa ei ollut pääsyä uusimpiin malleihin ja tuotemerkkeihin. Siitä lähtien Miinto on keskittynyt kuromaan umpeen kuilua muotitietoisten kuluttajien ja maailman parhaiden liikkeiden välillä.

Yrityksemme kasvaa nopeasti, ja se toimii jo 14 eri maassa; suurin osa asiakkaistamme on kuitenkin Alankomaissa, Tanskassa ja Norjassa. Uskomme, että alustaamme käyttävät henkilöt ovat maailman parhaiten pukeutuneita ihmisiä, ja alustamme tehtävänä on antaa heille tämä mahdollisuus.


Miinto haluaa myös boutique-kumppaniensa kasvavan


Toivomme kuitenkin, että perinteiset kaupat menestyvät verkko-ostosten aikakaudella, ja haluamme, että ne yhdistävät voimansa kanssamme, jotta tämä tapahtuisi. Jotta voimme esitellä asiakkaillemme parhaan mahdollisen valikoiman ainutlaatuisia, kuratoituja ja paikallisesti hankittuja tuotteita, olemme erittäin valikoivia boutique-kumppaneiden suhteen, joiden kanssa teemme yhteistyötä. Vastineeksi yhdistämme nämä liikkeet laajaan yleisöön, joka koostuu hyvin toimeentulevista muotiharrastajista kaikkialla maailmassa.

Arvostamme monimuotoisuutta, ja siksi tarjoamme sivustollamme laajan valikoiman tavaroita. Jokaisen, joka vierailee verkkomyymälässämme, pitäisi löytää jotain, joka auttaa häntä tuntemaan olonsa mukavaksi sellaisena kuin hän on. Kumppaneidemme menestyksen kasvu tarkoittaa myös meidän menestyksemme kasvua. Voimme menestyä vain, jos boutique-kumppanimme menestyvät hyvin. Autamme yrityksiä kasvattamaan tulojaan lisäämällä huomattavasti asiakasmäärää ja tarjoamme niille tietoa, resursseja ja asiantuntemusta, joita ne tarvitsevat menestyäkseen.


Muotiteollisuuden vaatteiden massatuotannon vähentäminen


Yksi tärkeimmistä tavoitteistamme on vähentää niiden vaatteiden ja asusteiden määrää, jotka massatuotetaan sen sijaan, että niitä ostetaan boutique-kumppaneiltamme. Ylituotanto ja muut kestämättömät käytännöt rehottavat muotialalla, ja uskomme, että ne on kitkettävä, jos haluamme, että muotialasta tulee kestävä. Emme tuhlaa resursseja vaan välitämme ostajat suoraan jälleenmyyjäkumppaneihimme, joilla on valmiiksi tuotetta varastossa. Miintolla ei ole itsellään mitään varastoissa (sillä varastoja ei ole!), joten tilaukset toimittavat aina joku 2000 erikoisputiikkikumppanistamme.

Nollaa suodattimet

Versace

Sivu 1 of 44